// شنبه, ۱ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۳

شاید واکین فینیکس بازیگر اصلی فیلم جدید آری استر باشد

آری استر که با دو فیلم ترسناک بلند «موروثی» (Hereditary) و «میدسامر» (Midsommar) اسم و رسم خوبی برای خود به هم زده است، حالا می‌خواهد فیلم Beau Is Afraid را بسازد.

ساخته‌ی جدید آری استر قرار است مدت‌زمانی نزدیک به ۴ ساعت داشته باشد و هنوز در مرحله‌ی تکمیل فیلم‌نامه قرار دارد. این اثر که خود استر آن را ترکیبی از «کابوس‌های ترسناک» و «کمدی» می‌داند، حالا ممکن است واکین فینیکس را در مقام بازیگر اصلی داشته باشد. فیلم‌ساز و بازیگر مورد بحث هر دو در کار خود به‌شدت تحسین‌شده هستند و بین مخاطبان خاص هم طرفداران پروپاقرصی دارند. در نتیجه‌ی همکاری آن‌ها قطعا به شکلی پررنگ در اخبار سینما و تلویزیون پوشش داده می‌شود.

هنوز مذاکرات با واکین فینیکس برای تبدیل شدن به بازیگر اصلی فیلم Beau Is Afraid به نتیجه نرسیده‌اند

مطابق گزارش اختصاصی Discussing Film، تهیه‌کنندگان فیلم Beau Is Afraid به نویسندگی و کارگردانی آری استر وارد مذاکره با واکین فینیکس شده‌اند. آری استر از مدت‌ها قبل مشغول فکر کردن به این پروژه بود و حتی در سال ۲۰۱۱ فیلم کوتاه Beau را پخش کرد؛ فیلم کوتاهی که احتمالا در قالب یکی از سکانس‌های مهم فیلم Beau Is Afraid بازسازی می‌شود. جالب‌تر آن که نسخه‌ی اولیه‌ی فیلم‌نامه‌ی Beau Is Afraid هم در سال ۲۰۱۴ میلادی به اینترنت راه یافت و ظاهرا اکنون آری استر بودجه و قدرت استودیویی لازم برای ساخت آن را در اختیار دارد. تازه وقتی او کارگردانی تحسین‌شده از سوی افرادی همچون مارتین اسکورسیزی باشد، طبیعی است که احتمال نقش‌آفرینی بازیگری با سطح حقوق واکین فینیکس در فیلم جدید او نیز بالا می‌رود.

آری استر و واکین فینیکس در حال همکاری احتمالی برای ساخت فیلم Beau Is Afraid

استر تا امروز فقط دو فیلم بلند ساخته است که هر دو به نوبه‌ی خود با ستایش‌های قابل توجهی از سوی منتقدان مواجه شدند. حالا بعد از فیلم Hereditary و فیلم Midsommar، او می‌خواهد در فیلم Beau Is Afraid به ترسیم نسخه‌ای موازی از جهان ما بپردازد که داستانی سورئال و وحشتناک در آن جریان می‌یابد. مطابق توصیفات فاش‌شده، فینیکس باید در این فیلم نقش مردی بسیار مضطرب و خوش‌قیافه را بازی کند که رابطه‌ی عمیقی با مادر سرسخت و مغرور خود دارد؛ مردی که هرگز پدر خود را نشناخته است. به همین خاطر بعد از آن که مادر جان خود را از دست می‌دهد، او به سفری به سمت محل تولد حقیقی خود می‌رود تا شاید پدر را بیابد و در این مسیر با تهدیداتی ماورایی روبه‌رو می‌شود.

شاید آخرین حضور فینیکس در یک فیلم ترسناک به همکاری او با ام. نایت شیامالان در اوایل قرن ۲۱ میلادی برگردد. در نتیجه اگر این همکاری شکل بگیرد و واقعا فیلم Beau Is Afraid آری استر با بازی واکین فینیکس خلق شود، نتیجه می‌تواند برای طرفداران هر دو نفر شگفت‌انگیز باشد.


منبع The Film Stage
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده