نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۳۰ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۳۰

پاسخ مدس میکلسن به شایعه جایگزینی او با جانی دپ در Fantastic Beasts 3

مدس میکلسن بازیگر فیلم‌های Hannibal و Casino Royale به گمانه‌زنی‌هایی که درباره احتمال جایگزینی او با نقش جانی دپ در فیلم Fantastic Beasts 3 مطرح شده، پاسخ داده است.

بعد از این که جانی دپ به دنبال اعلام رأی دادگاه در خصوص اختلافات او با امبر هرد از مجموعه بازیگران Fantastic Beasts 3 کنار گذاشته شد، گزارش‌هایی مبنی بر جایگزین شدن مدس میکلسن (Mads Mikkelsen) در این نقش توسط شرکت برادران وارنر به گوش می‌رسید. جانی دپ در این قسمت از مجموعه «جانوران شگفت انگیز» نقش گریندل والد یک جادوگر شیطانی را عهده دار بود. حالا میکلسن در مصاحبه جدید خود با وبسایت IGN برای اولین بار با اشاره به این شایعات اعلام کرده که خود او نیز منتظر مشخص شدن تکلیف خود در این خصوص است.

ستاره فیلم هانیبال ضمن اشاره به مسائلی که فقط در خبرگزاری‌ها مطرح شده در اینباره می‌گوید که «منتظر تماس تلفنی از سوی سازندگان این اثر است.»

«در حال حاضر این یک شایعه است که فقط در خبرگزاری‌ها مطرح شده است. در واقع من هم دقیقاً به اندازه شما از روزنامه‌ها اطلاع دارم. لذا فعلاً منتظر تماس تلفنی از سوی سازندگان این فیلم هستم.»

همانطور که اشاره شد، اتفاقات عجیب و غریبی که جانی دپ در جریان جلسات متعدد دادگاه در رابطه با امبر هرد پشت سر گذاشت، در نهایت منجر به حذف نام او از پروزه ساخت Fantastic Beasts 3 شد. براساس گزارشات منتشر شده، این بازیگر نامزد جایزه اسکار با حضور کوتاه خود در ابتدای پروژه ساخت موجودات شگفت انگیز 3 مبلغ ۱۰ میلیون دلار را دریافت کرده و از پروژه کنار گذاشته شده است. ظاهراً دپ تنها در یک صحنه از این فیلم حضور داشته بود.

شایعه جایگزینی Mads Mikkelsen با جانی دپ در جانوران شگفت انگیز 3

انتظار می‌رود که فیلم Fantastic Beasts 3 در ۱۵ ژوئیه ۲۰۲۲ (۲۴ تیر ۱۴۰۱)، یک هفته پس از اکران فیلم Captain Marvel 2 (کاپیتان مارول 2) روی پرده سینما برود. خروج جانی دپ از این پروژه موجب تأخیر در زمان اکران قبلی آن به منظور پیدا کردن جایگزین این نقش شده است. Fantastic Beasts 3 که پیش از این برای اکران در تاریخ ۱۲ نوامبر ۲۰۲۱ (۲۱ آبان ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده بود. در این قسمت شاهد بازگشت ادی ردمین در نقش Newt Scamander و جود لاو در نقش آلبوس دامبلدور خواهیم بود. ادی ردمین، جود لاو، کاترین واترستون، ازرا میلر، کلودیا کیم، آلیسون سودول، دن فوگلر، جسیکا ویلیامز و کالوم ترنر، از جمله بازیگرانی هستند که در قسمت فیلم Fantastic Beasts حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

اتفاقات مجموعه فیلم Fantastic Beasts در کشورهای مختلف جریان دارد و قسمت اول در شهر نیویورک، قسمت دوم در پاریس جریان داشته است و قسمت سوم این فیلم قرار است به شهر ریو دو ژانیرو در کشور برزیل سفر کند و اتفاقات اصلی فیلم در این مکان جریان خواهد داشت. 


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده