// پنجشنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۲۳

فیلم Wonder Woman 1984 همزمان در HBO Max و سینماها اکران می‌شود

استودیوهای برادران وارنر در حرکتی جسورانه اعلام کردند که قصد تأخیر زدن مجدد تاریخ اکران «واندر وومن 1984» را ندارند. فیلم در سینماهای جهان اکران می‌شود و در آمریکا به دو روش به‌دست مخاطبان می‌رسد.

مخاطبان شبکه HBO Max برای تماشای «واندر وومن 1984» نیاز به پرداخت هیچ هزینه‌ی اضافه‌ای ندارند

درحالی‌که ظاهرا هیچ استودیو بزرگ دیگری کوچک‌ترین اهمیتی به سالن‌های سینما نمی‌دهد، برادران وارنر مجددا تعهد خود به آن‌ها را ثابت کرد. این استودیو که فیلم Tenet را هم در دوران حکم‌فرمایی ویروس کرونا/کووید 19 به سینماها فرستاد، حالا قصد اکران بین‌المللی فیلم Wonder Woman 1984 از تاریخ ۱۶ دسامبر (۲۶ آذر) را دارد. تازه در آمریکا هم فیلم از تاریخ ۲۵ دسامبر (۵ دی) داخل تمام سینماهای ممکن اکران خواهد شد.

البته باتوجه‌به وضعیت اسفناک سینماهای آمریکا به خاطر شدت محدودیت‌های مرتبط با کووید 19، فیلم دقیقا در همین تاریخ از شبکه آنلاین/استریم‌محور HBO Max هم پخش می‌شود. در نتیجه انتظار می‌رود که شبکه HBO Max ناگهان تعداد بسیار زیادی از مشترکین جدید را دریافت کند. بالاخره «واندر وومن 1984» دنباله‌ی فیلمی بسیار پرفروش در آمریکا است و اصلا جمعیت بینندگان کوچکی ندارد. در نتیجه اکنون هم سینماها به‌شدت خوشحال هستند که می‌توانند با محتوایی جدید به استقبال مردم بروند و هم طرفداران دایانا پرینس، هیجان‌زده‌تر از قبل انتظار رویارویی او با چیتا و مکس لرد را می‌کشند.

سخن‌گوی شرکت وارنرمدیا باور دارد که در این دوران سخت باید برای ارائه‌ی محتوا به مخاطب، حفاظت از کسب‌وکار بین‌المللی و از دست ندادن همکاری‌های ارزشمند به سراغ خلاقیت رفت. آن‌ها هر روز در حال مطالعه‌ی وضعیت صنعت/هنر سینما در دوران کووید 19 هستند و به تلاش ادامه می‌دهند. باتوجه‌به اینکه اکنون تعداد سینماهای تعطیل‌شده در دنیا و محدودیت‌ها از زمان اکران فیلم Tenet هم بیشتر شده‌اند، این منطقی‌ترین روش ممکن برای اکران «واندر وومن 1984» در عین کمک به سینماها و بدون تأخیر زدن آن است. بالاخره تحلیل‌گرها هشدار داده بودند که اگر سینماها با فیلم‌های جدید تغذیه نشوند، برای همیشه از بین می‌روند. همین چند روز پیش هم خبری تلخ از راه رسید که می‌گفت ۷۵ سالن سینما در آمریکا شمالی ورشکسته شدند.

فیلم Wonder Woman 1984 گل گدوت، کریستن ویگ و پدرو پاسکال را به‌عنوان بازیگران اصلی می‌شناسد. وظیفه‌ی کارگردانی این اثر سینمایی برعهده‌ی پتی جنکینز بوده است.


منبع Empire
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده