نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۰۱

سریال Wonder Girl برای شبکه The CW در دست تولید قرار دارد

سریال ابرقهرمانی Wonder Girl با تمرکز روی یارا فلور، زن شگفت‌انگیز برزیلی برای شبکه‌ی The CW در دست ساخت قرار دارد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که سریال ابرقهرمانی Wonder Girl (دختر شگفت‌انگیز) برای شبکه‌ی The CW در دست تولید قرار دارد. این نمایش روی کاراکتری با نام یارا فلور تمرکز دارد که در ژانویه‌ی ۲۰۲۱ (دی ۱۳۹۹) در جریان رویداد Future State شرکت دی‌سی کامیکس به‌عنوان زن شگفت‌انگیز تازه معرفی می‌شود. براساس گزارش ددلاین، دیلین رودریگز، تهیه‌کننده‌ی اجرایی سریال‌های Queen of the South (ملکه جنوب) و The Night Shift (شیفت شب) وظیفه‌ی نگارش فیلم‌نامه‌ی سریال Wonder Girl را بر عهده دارد.

دیلین رودریگز درکنار سارا شکتر، دیوید مادن و گرگ برلانتی، تهیه‌کننده‌ی باسابقه‌ی شبکه‌ی The CW که نگارش فیلم‌نامه‌ی سریال‌هایی نظیر The Flash (فلش)، Supergirl (سوپرگرل) و Legends of Tomorrow (افسانه‌های فردا) را در کارنامه دارد، به‌عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی سریال Wonder Girl فعالیت می‌کنند. این نمایش در مرکز حوادث به ماجراهای یارا فلور می‌پردازد که دختری خیال‌پرداز اهل آمریکای لاتین و فرزند یک جنگجوی آمازونی و یک الهه‌ی برزیلی است. زمانی‌که یارا متوجه می‌شود دختر شگفت‌انگیز است، از قدرت‌های نوظهورش برای مبارزه با نیروهای شیطانی و از بین بردن دشمنانی استفاده می‌کند که در پی نابودی دنیا هستند. ذکر این نکته خالی از لطف نیست که یارا فلور اولین ابرقهرمان از آمریکای لاتین است که در یکی از مجموعه‌های تلویزیونی شرکت دی‌سی ظاهر می‌شود.

انتظار می‌رود که سریال Wonder Girl به سرآغاز داستان یارا فلور بپردازد که اخیراً به‌عنوان برداشتی تازه از زن شگفت‌انگیز معرفی شد، اما هنوز در کمیک‌ها معرفی نشده است. رویداد Future State پیش‌رو نسخه‌ی بزرگسال یارا فلور را معرفی می‌کند، ولی شرکت دی‌سی کامیکس در نظر دارد تا سری تازه کتاب‌های مصور «دختر شگفت‌انگیز» نوشته‌ی جولی جونز را در آینده روانه‌ی بازار کند. جلد اول کمیک Future State: Wonder Woman در تاریخ ۱۶ دی ۱۳۹۹ (۵ ژانویه‌ی ۲۰۲۱) در دسترس قرار می‌گیرد و برای اولین‌بار کاراکتر یارا فلور را معرفی خواهد کرد.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده