نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۷

تیزر فصل دوم سریال Batwoman شوالیه سرخ را حین انجام مأموریت نشان می‌دهد

شبکه‌ی The CW نخستین تیزر فصل دوم سریال Batwoman را منتشر کرد که رایان وایلدر را با بت‌سوت تازه حین انجام مأموریت نشان می‌دهد.

ماه گذشته شاهد نخستین تصویر از ظاهر جاویسیا لزلی در نقش رایان وایلدر بودیم و حالا در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شبکه‌ی The CW ویدیوی تبلیغاتی جدیدی را از سریال Batwoman (بت‌وومن) منتشر کرده است که شوالیه‌ی سرخ را حین انجام مأموریت نشان می‌دهد. این ویدیو با این اطلاعیه آغاز می‌شود که فصل اول سریال از حالا به‌شکل رایگان در اپ شبکه‌ی CW قابل مشاهده است. در انتهای ویدیو اما رایان وایلدر لباس مخصوص خود را بر تن می‌کند و با گفتن کلمه‌ی «پِخ» در زمان مناسب ترس به جان مجرمان می‌اندازد! جاویسیا لزلی اخیراً یک ویدیوی پشت صحنه برای نمایش لباس بت‌وومن به اشتراک گذاشت که برای تماشای آن می‌توانید به «اینجا» مراجعه کنید.

دانلود از آپارات

این ویدیوی کوتاه چندان باعث هیجان طرفداران نمی‌شود، اما باتوجه‌به اینکه پخش فصل دوم سریال Batwoman از اوایل سال ۲۰۲۱ آغاز می‌شود، احتمالاً زمان زیادی تا انتشار تریلر کامل آن باقی نمانده است. چندی قبل روبی رُز به‌شکل ناگهانی تصمیم به خروج از این سریال ابرقهرمانی گرفت و جاویسیا لزلی به‌عنوان بازیگر جایگزین معرفی شد تا نخستین هنرپیشه‌ی سیاه پوستی باشد که در یک سریال یا فیلم لایو-اکشن نقش بت‌وومن را ایفا می‌کند. جاویسیا لزلی نقش رایان وایلدر را در فصل دوم ایفا می‌کند که کاراکتری دوست‌داشتنی، شلخته، تا حدی دست‌وپا چلفتی و رام‌نشدنی است. انتخاب جاویسیا لزلی با واکنش‌های متفاوتی از سوی طرفداران مواجه شد که دلیل اصلی آن ناامیدی آن‌ها از عدم انتخاب یک بازیگر تازه برای کیت کین بود. به‌هرشکل باید تا زمان پخش سریال «بت‌وومن» در تاریخ ۲۹ دی ۱۳۹۹ (۱۷ ژانویه‌ی ۲۰۲۱) منتظر ماند و دید که آیا جاویسیا لزلی می‌تواند با نقش رایان وایلدر نظر هواداران را جلب کند یا خیر.

از بازیگران تازه‌ی فصل دوم سریال Batwoman می‌توان به شیوانی گای (بازیگر سریال Dominion) در نقش سافیا، لیا گیبسن (بازیگر فیلم Rise of the Planet of the Apes) در نقش ویسپر، ناتان اوونز (بازیگر سریال Devious Maids) در نقش اوشن، الکس مورف (بازیگر سریال Mindhunter) در نقش ویکتور زز اشاره کرد. روبی رُز (بازیگر فیلم John Wick: Chapter 2) نقش کیت کین/بت‌وومن، ریچل اسکارستن (بازیگر سریال Birds of Prey) نقش آلیس، میگان تندی (بازیگر سریال Teen Wolf) نقش سوفی مور، کامروس جانسون (بازیگر سریال Luke Cage) نقش لوک فاکس، نیکول کنگ (بازیگر سریال You) نقش مری همیلتون، دوگری اسکات (بازیگر فیلم Dark Water) نقش جیکوب کین و الیزابت آنویس (بازیگر سریال Twin Peaks) نقش کاترین همیلتون-کین را در فصل اول سریال ایفا کردند.

شرکت برلانتی پروداکشنز در همکاری با بخش تلویزیونی شرکت برادران وارنر سریال Batwoman را تولید می‌کند. گرگ برلانتی، کارولین دریس، جف جانز و سارا شکتر وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی اجرایی پروژه را برعهده دارند و دیوید ناتر و مارکوس سیگا به‌عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی قسمت آزمایشی فعالیت داشتند. شبکه‌ی The CW می‌گوید که رایان وایلدر هیچ شباهتی به کیت کین ندارد که پیش از او بت‌سوت را بر تن می‌کرد. در گوشه‌ای از متن معرفی این کاراکتر می‌خوانیم: «رایان که کسی را نداشت تا راه درست را در زندگی نشانش دهد، سال‌ها مشغول قاچاق مواد مخدر، فرار از دست پلیس شهر گاتهام و پنهان کردن دردهایش با کارهای بد بوده است. او این روزها با گیاهش در کاروان خود زندگی می‌کند. رایان بسیار ماهر و به‌شدت بی‌نظم، چابک و ورزیده، خام و بی‌تجربه، احساساتی، بی‌دقت و بی‌شباهت به دیگر قهرمانان کلیشه‌ای آمریکایی است.» فراموش نکنید که نظرات خود را درباره‌ی این خبر با زومجی در میان بگذارید. 


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده