نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۳۵

اولین تریلر فیلم تام و جری فردا منتشر خواهد شد؛ انتشار تصاویر تبلیغاتی

سرانجام فردا قرار است اولین تریلر فیلم تام و جری منتشر شود که به همین مناسبت برادران وارنر چند تصویر تبلیغاتی را نیز منتشر کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ انتشار اولین تریلر فیلم Tom and Jerry مشخص شده است. به‌تازگی برادران وارنر اطلاعات اولین تریلر فیلم تام و جری که قرار است ترکیبی از تصاویر لایو اکشن/انیمیشن را به طرفداران ارائه دهد، را ثبت کرده بود که براساس آن، مدت زمان اولین تریلر این فیلم لایو اکشن/CGI حدود یک دقیقه و سی ثانیه خواهد بود. حال به‌صورت رسمی تایید شده که اولین تریلر فیلم Tom and Jerry قرار است فردا، سه‌شنبه منتشر شود. درواقع برادران وارنر با انتشار تصاویری تبلیغاتی اعلام کرد که این تریلر فردا منتشر خواهد شد که در ادامه می‌توانید برخی از تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید:

مقاله مرتبط

این تصاویر درواقع تصاویر رسمی فیلم نیستند و درواقع شاهد حضور تام و جری در مکان‌های مختلف مثل لندن، برزیل، دوبلین و مالزی هستیم. اگرچه این تصاویر تنها جنبه تبلیغاتی دارند، اما به‌نظر می‌رسد که می‌توانیم شکل و شمایل احتمالی تام و جری را در فیلم Tom and Jerry مشاهده کنیم و ممکن است که در فیلم نیز شاهد حضور این دو شخصیت محبوب به این شکل گرافیکی باشیم. در این فیلم لایو اکشن، تام و جری مانند انیمیشن اصلی قرار نیست حرف بزنند و درواقع صامت یا بدون دیالوگ هستند، اما در مقابل قرار است با شخصیت‌های انسانی متعددی نیز ملاقات کنیم. 

فیلم Tom and Jerry داستان کایلا، کارمند جدید یک هتل مجلل را دنبال می‌کند که جری تهدید کرده که عروسی‌ای را که قرار است در این هتل برگزار شود، خراب می‌کند. او برای خلاص شدن از جری، یک گربه شکست خورده و آواره در کوچه به نام تام را استخدام می‌کند که جری در ادامه ثابت خواهد کرد که شکست دادن او به همین سادگی نیست و همه چیز قرار نیست طبق برنامه پیش برود. با‌این‌حال، رئیس کایلا که شخصیت شرور و منفی اصلی فیلم خواهد بود، وارد می‌شود که ظاهرا در نظر دارد تا تام و جری را از بین ببرد و حال این دو برای سرنگونی او باید با یکدیگر متحد شوند. 

فیلم تام و جری برای اکران در تاریخ ۵ مارس ۲۰۲۱ (۱۵ اسفند امسال) برنامه‌ریزی شده است. کلویی گریس مورتس، مایکل پنیا، کالین جست، کن جیونگ، پالاوی شاردا و راب دلینی از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Tom and Jerry حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. وظیفه کارگردانی این فیلم لایو اکشن نیز بر عهده تیم استوری بوده است.


منبع TrailerTrack
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده