نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۲۹

فیلمبرداری سریال Ms. Marvel آغاز شد؛ شروع تولید سریال Moon Knight در اوایل ۲۰۲۱

شرکت مارول در نظر دارد تا تولید سریال Moon Knight را از اوایل سال ۲۰۲۱ آغاز کند و فیلم‌برداری سریال Ms. Marvel نیز از قبل شروع شده است.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که فیلم‌برداری سریال Ms. Marvel (خانم مارول) شبکه‌ی دیزنی پلاس در شهر آتلانتا، پایتخت ایالت جورجیا آمریکا آغاز شده و کارمن کابانا، فیلمبردار سریال Narcos (نارکُس) نیز برای فیلم‌برداری این اثر ابرقهرمانی شرکت مارول لنتخاب شده است. ایمان ولانی اخیراً برای ایفای نقش کامالا خان انتخاب شد که یک ابرقهرمان جوان پاکستانی-آمریکایی با توانایی دگرپیکری و تغییر اندازه‌ی اندام‌های بدن است. بیشا کی. علی، نویسنده‌ی بریتانیایی آثاری نظیر Four Weddings and a Funeral (چهار عروسی و یک تشییع جنازه) و Next Week's News (اخبار هفته‌ی آینده) نیز به‌عنوان نویسنده و شورانر سریال «خانم مارول» فعالیت می‌کند.

عادل ای عربی و بلاح فلاح، کارگردانان فیلم Bad Boys for Life (پسران بد تا ابد)، شرمین عبید چنائی، کارگردان برنده‌ی دو جایزه‌ی اسکار برای مستندهای Saving Face (نجات چهره) و A Girl in the River: The Price of Forgiveness‎ (دختری در رودخانه: بهای بخشش) و میرا منون، کارگردان سریال‌های The Walking Dead (مردگان متحرک) و The Punisher (مجازات‌گر) سکان هدایت قسمت‌های مختلف سریال Ms. Marvel را در دست دارند. کامالا خان یکی از ابرقهرمانان مارول کامیکس است که توسط سانا امانات، استیون واکر، جی. ویلو ویلسون، آدریان آلفونا و جیمی مک‌کلوی خلق شد و اولین‌بار در شماره ۱۴ کمیک Captain Marvel (کاپیتان مارول) شاهد معرفی آن بودیم.

سریال ابرقهرمانی Moon Knight شبکه دیزنی پلاس

این تمام ماجرا نیست و ظاهراً شرکت مارول می‌خواهد تولید سریال Moon Knight (شوالیه‌ی ماه) را در اوایل سال ۲۰۲۱ در شهر بوداپست، پایتخت مجارستان آغاز کند و تنها منتظر پایان فیلم‌برداری سریال کوتاه Scenes From a Marriage (صحنه‌هایی از یک ازدواج) شبکه‌ی HBO است که اسکار آیزاک، بازیگر برنده‌ی جایزه‌ی گلدن گلوب برای بازی در فیلم Show Me a Hero (قهرمانی نشانم بده) در آن به ایفای نقش می‌پردازد. وظیفه‌ی کارگردانی همه‌ی اپیزودهای سریال «شوالیه‌ی ماه» برعهده‌ی محمد دیاب، کارگردان مصری فیلم‌های Clash (درگیری) و The Island (جزیره) است.

گرگوری میدلتون، فیلم‌بردار سریال Watchmen (نگهبانان) و استفانیا سلا، طراح تولید فیلم‌های The Great Beauty (زیبایی بزرگ) و John Q (جان کیو) به‌ترتیب به‌عنوان فیلم‌بردار و طراح تولید سریال Moon Knight فعالیت می‌کنند و وظیفه‌ی نگارش فیلم‌نامه و توسعه‌ی آن نیز برعهده‌ی جرمی اسلاتر، شورانر سریال The Umbrella Academy (آکادمی آمبرلا) است. مارک اسپکتور فرزند یک خاخام یهودی بود که به یکی از تکاوران نیروی دریایی تبدیل شد و سپس به‌عنوان یک مزدور سر از مصر درآورد. این کاراکتر در مأموریتی جان خود را در پای مجسمه‌ی خونشو، ایزد ماه نزد مصریان باستان از دست داد و به زندگی بازگشت تا به‌عنوان نماینده‌ی خونشو در آمریکا به مبارزه با جرم‌وجنایت بپردازد.

شرکت دیزنی علاوه‌بر سریال‌های «شوالیه‌ی ماه» و «خانم مارول» مشغول تولید آثار دیگری برای شبکه‌ی دیزنی پلاس است که از میان آن‌ها می‌توان به WandaVision (وانداویژن)، The Falcon and the Winter Soldier (فالکون و سرباز زمستان)، Loki (لوکی)، ?...What If (چه می‌شود اگر …؟)، Hawkeye (هاوک‌آی) و She-Hulk (هالک-دخت) اشاره کرد. ویکتوریا آلونزو، معاون اجرایی مارول اخیراً در گفت‌وگویی با کلارین ضمن تأیید اتمام تولید سریال «فالکون و سرباز زمستان» اظهار داشت که کار تولید سریال «وانداویژن» روبه پایان است و تنها «چهار تا پنج هفته» از فیلم‌برداری سریال «لوکی» باقی مانده است. تابه‌حال هیچ اشاره‌ای به دیگر سریال‌های مارول نشده است و نمی‌دانیم که آن‌ها در چه مرحله‌ای از تولید به سر می‌برند. فراموش نکنید که نظرات خود را درباره این خبر با زومجی در میان بگذارید. 


منبع DarkHorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده