نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۹

روسیف ساترلند به بازیگران فیلم Orphan: First Kill پیوست

روسیف ساترلند، بازیگر فیلم Possessor برای بازی در پیش‌درآمد فیلم Orphan انتخاب شد که سکان هدایت آن در دستان ویلیام برنت بل قرار دارد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که روسیف ساترلند در فیلم Orphan: First Kill (یتیم: نخستین قتل) به بازیگرانی نظیر ایزابل فورمن و جولیا استایلز ملحق شده است که سکان هدایت آن در دستان ویلیام برنت بل، کارگردان فیلم‌های The Boy (پسر)، The Devil Inside (شیطان درون) و Stay Alive (زنده بمان) قرار دارد. براساس گزارش ددلاین، کار فیلم‌برداری این پیش‌درآمد پس از گذشت ۹ سال از زمان اکران نخستین فیلم در شهر وینیپگ آغاز شده است. روسیف ساترلند یکی از پسران دونالد ساترلند، بازیگر برنده‌ی جایزه‌ی گلدن گلوب برای بازی در فیلم‌های Path to War (راهی به‌سوی جنگ) و Citizen X (شهروند مجهول) است که نقش‌آفرینی در فیلم‌های Timeline (خط زمانی)، Edge of Winter (آستانه‌ی زمستان) و The Con Artist (کلاه‌برداران) را در کارنامه دارد و اخیراً در فیلم علمی-تخیلی ترسناک Possessor (متصرف) به کارگردانی برندون کراننبرگ نیز به ایفای نقش پرداخت.

دیوید کوجشال، نویسنده‌ی فیلم Prey (شکار)، فیلم‌نامه‌ی فیلم Orphan: First Kill را به رشته‌ی تحریر درآورده است. در این فیلم لینا کرامر با موفقیت از یک مرکز روانی روسی فرار می‌کند و با جعل هویت دختر مفقود‌شده‌ی یک خانواده‌ی ثروتمند با نام اِستِر به آمریکا می‌رود. اما زندگی تازه‌ی لینا با اتفاق غیرمنتظره‌ای همراه می‌شود و او دربرابر مادری قرار می‌گیرد که به هر قیمتی از خانواده‌ی خود محافظت می‌کند. ظاهراً سازندگان برای اینکه بتوانند ایزابل فورمن را در نقش اِستِر به این پیش‌درآمد بازگردانند، از ترکیب «یک تیم گریم سطح بالا» و «تکنیک فیلم‌برداری فورس پرسپکتیو» استفاده می‌کنند. پیش‌درآمد فیلم Orphan توسط شرکت‌ «اینترتینمنت وان» و شرکت «دارک کسل اینترتینمنت» تولید می‌شود و جن گورتن و جوزی لیانگ به نمایندگی از شرکت «اینترتینمنت وان» بر پروژه نظارت می‌کنند.

الکس میس، هال سادوف و ایتان اروین از طرف شرکت «دارک کسل اینترتینمنت» درکنار جیمز تاملینسون وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی فیلم Orphan: First Kill را برعهده دارند و دیوید لزلی جانسون به‌عنوان تهیه‌کننده‌ی اجرایی آن فعالیت می‌کند. فیلم Orphan (یتیم) در سال ۲۰۰۹ روی پرده‌ی سینما رفت و با بودجه‌ی ۲۰ میلیون دلاری توانست به فروش ۷۸.۸ میلیون دلاری در سراسر جهان دست پیدا کند. این فیلم ورا فارمیگا و پیتر سارسگارد را در نقش زن و شوهری قرار می‌دهد که به‌دنبال از دست دادن کودکشان سرپرستی دختری ۹ ساله را از یتیم‌خانه قبول می‌کنند، اما او به هیچ‌وجه بچه‌ی بی‌گناهی نیست که ادعا می‌کند. وظیفه‌ی کارگردانی فیلم «یتیم» برعهده‌ی ژاومه کویت-سرا بود و فیلم‌نامه‌ی آن را دیوید لزلی جانسون-مک‌گلدریک براساس داستانی از الکس میس به رشته‌ی تحریر درآورد.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده