نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۴۹

تاریخ اکران جدید فیلم Fantastic Beasts 3 اعلام شد

پس از جدایی جانی دپ از فیلم Fantastic Beasts 3، حالا شرکت برادران وارنر تاریخ اکران جدید این فیلم را اعلام کرده است.

جمعه هفته گذشته بود که در یک خبر غافلگیرکننده جانی دپ اعلام کرد که از مجموعه فیلم Fantastic Beasts (جانوران شگفت‌ انگیز) جدا شده و دیگر قرار نیست نقش گریندل والد را در قسمت سوم این مجموعه بازی کند و در ادامه برادران وارنر از عقب افتادن اکران فیلم Fantastic Beasts 3 تا تابستان سال ۲۰۲۲ خبر داد. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ اکران جدید این فیلم فانتزی اعلام شده است. برادران وارنر امروز رسما اعلام کرد فیلم Fantastic Beasts 3 که پیش از این برای اکران در تاریخ ۱۲ نوامبر ۲۰۲۱ (۲۱ آبان ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده بود، اکنون قرار است در تاریخ ۱۵ ژوئیه ۲۰۲۲ (۲۴ تیر ۱۴۰۱) روی پرده‌های سینما برود.

حالا فیلم Fantastic Beasts 3 قرار است یک هفته پس از اکران فیلم Captain Marvel 2 (کاپیتان مارول 2) اکران شود. ادی ردمین، جود لاو، کاترین واترستون، ازرا میلر، کلودیا کیم، آلیسون سودول، دن فوگلر، جسیکا ویلیامز و کالوم ترنر، از جمله بازیگرانی هستند که در قسمت فیلم Fantastic Beasts حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت و برادران وارنر همچنین در حال بررسی برای انتخاب و استخدام جانشین دپ در این فیلم است. با وجود جدایی دپ، مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Fantastic Beasts 3 همچنان در جریان است. 

مانند دو قسمت قبل وظیفه کارگردانی فیلم Fantastic Beasts 3 نیز بر عهده دیوید یتس خواهد بود و همچنین استیو کلاوز، نویسنده هر هفت قسمت فیلم Harry Potter (هری پاتر) که پیش از این به‌عنوان تهیه کننده در دو قسمت اول فیلم Fantastic Beasts حضور داشته، به جی کی رولینگ در نوشتن فیلمنامه و بازنویسی این فیلم کمک کرده است. اتفاقات مجموعه فیلم Fantastic Beasts در کشورهای مختلف جریان دارد و قسمت اول در شهر نیویورک، قسمت دوم در پاریس جریان داشته است و قسمت سوم این فیلم قرار است به شهر ریو دو ژانیرو در کشور برزیل سفر کند و اتفاقات اصلی فیلم در این مکان جریان خواهد داشت. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده