نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۲۵

تولید سریال WandaVision رسما به پایان رسید

تهیه‌کننده سریال WandaVision به‌صورت اتفاقی از پایان تولید این سریال خبر داد که قرار است ماه آینده از دیزنی پلاس منتشر شود.

اواخر ماه شهریور بود که مارول استودیو اولین تریلر رسمی سریال WandaVision (وانداویژن) را منتشر کرد که این تریلر که فضایی بسیار متفاوت و عجیب و غریبی داشت، توانست علاوه‌بر غافلگیر کردن طرفداران باعث استقبال آن‌ها نیز شود. همچنین اولین تریلر سریال WandaVision در اولین روز انتشار بیش از ۵۳ میلیون بار تماشا شده و رکورد پر بیننده‌ترین تریلر و تبلیغ تلویزیونی یک سرویس استریم در ۲۴ ساعت اول انتشار را شکسته است. اگرچه بخش اصلی فیلم‌برداری و تولید سریال وانداویژن پیش از همه‌گیری ویروس کرونا انجام شده بود، اما این سریال دارای فیلم‌برداری دوباره نیز بوده که طی هفته‌های گذشته در استودیوی فیلمسازی در لس آنجلس در حال انجام بوده است.

حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال WandaVision رسما به پایان رسیده است. دیلن کلومف، تهیه‌کننده این سریال از دنیای سینمایی مارول با انتشار تصویری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام از به پایان رسیدن تولید سریال وانداویژن خبر داد. با اینکه او این پست را در ادامه پاک کرد و ظاهرا قرار نبود اصلا منتشر شود، اما تصاویر آن توسط طرفداران گرفته و در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده است که نشان می‌دهد سریال WandaVision همچنان طبق برنامه قرار است ماه دسامبر (آذر یا دی) از دیزنی پلاس منتشر شود.

الیزابت اولسن، پل بتانی، تیونا پریس، کت دنینگز، رندال پارک و کاترین هان، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال WandaVision حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. جک شافر با سابقه حضور در تیم نویسندگان فیلم Captain Marvel (کاپیتان مارول) و فیلم Black Widow (بلک ویدو)، به‌عنوان نویسنده فیلمنامه، شورانر و تهیه‌کننده در سریال WandaVision حضور دارد. همچنین وظیفه کارگردانی هر ۶ قسمت این سریال بر عهده مت شکمن با سابقه کارگردانی سریال‌هایی چون سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت)، فصل اول سریال Fargo (فارگو) و سریال The Boys (بویز)، بوده است.


منبع CBR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده