نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۵۴

مراحل فیلمبرداری Jurassic World: Dominion به علت مثبت شدن تست کرونا عوامل فیلم متوقف شد

به علت مثبت شدن تست ویروس کرونا چندین نفر از اعضای تیم تولید، مراحل فیلمبرداری فیلم Jurassic World: Dominion به مدت دو هفته متوقف شده است.

از تابستان امسال بود که مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Jurassic World: Dominion (دنیای ژوراسیک: قلمرو) پس از تعطیلی چند ماهه به علت همه‌گیری ویروس کرونا از سر گرفته شد، اما طی این هفته بود که یونیورسال اعلام کرد اکران قسمت سوم فیلم Jurassic World (دنیای ژوراسیک) تا تابستان سال ۲۰۲۲ عقب افتاده است و دیگر قرار نیست در تاریخ ۱۱ ژوئن ۲۰۲۱ (۲۱ خرداد ۱۴۰۰) اکران شود و اکنون فیلم Jurassic World: Dominion یک سال تأخیر برای اکران در تاریخ ۱۰ ژوئن ۲۰۲۲ (۲۰ خرداد ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مراحل فیلم‌برداری و تولید قسمت جدید فیلم دنیای ژوراسیک متوقف شده است.

کالین ترورو، کارگردان فیلم Jurassic World: Dominion با انتشار توییتی در صفحه شخصی خود در توییتر اعلام کرد که تست ویروس کرونا چندین نفر از عوامل تولید که اطلاعاتی از آن‌ها در دسترس نیست، مثبت اعلام شده است، اما تست کرونا مابقی اعضای تیم تولید منفی بوده است. بااین‌حال، اعضای تیم تولید فیلم دنیای ژوراسیک برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Jurassic World: Dominion را به مدت ۲ هفته متوقف کردند تا سلامتی سایر عوامل تولید به خطر نیفتد. همچنین ترورو تصویر بامزه‌ای از یک مدل بچه دایناسور را نیز به اشتراک گذاشته که این دایناسور کوچک ماسک گذاشته است:

دایناسور با ماسک در فیلم Jurassic World: Dominion

طبق گفته هالیوودریپورتر، فیلم Jurassic World: Dominion هنوز دارای سه هفته دیگر برنامه تولید است که این بدان معنا است که زمان زیادی تا پایان آن باقی نمانده است، اما این برای اولین‌بار نیست که مراحل تولید فیلم به علت مصدومیت بازیگران یا عوامل تولید، آسیب دیدگی‌ها یا سایر موارد پزشکی تعطیل یا با تأخیر مواجه می‌شود. سازندگان فیلم پیش از این برای مقابله با ویروس کرونا حدود ۵ میلیون دلار را برای ایمن‌سازی پشت صحنه فیلم در بریتانیا هزینه کرده بودند.

کریس پرت، برایس دالاس هاوارد، ایزابلا سرمون، سم نیل، لورا درن، جف گلدبلوم، بی‌دی وانگ، دنیلا پیندا، جاستیس اسمیت، جیک جانسون، عمر سی، دیکن لاکمن، اسکات هیز، دیواندا وایز، کمپبل اسکات و مامودو اتی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Jurassic World 3 (دنیای ژوراسیک ۳) حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند قسمت اول، کالین ترورو وظیفه کارگردانی قسمت سوم فیلم Jurassic World را بر عهده دارد. 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده