نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۵۵

تصویر تازه فیلم Black Widow نمای بهتری از تسک‌مستر ارائه می‌دهد

تصویر جدیدی از فیلم ابرقهرمانی Black Widow منتشر شده است که کاراکتر تسک‌مستر را در معرض نمایش قرار می‌دهد.

فیلم Black Widow (بیوه‌ی سیاه) نهایتاً کاراکتر تسک‌مستر را به طرفداران دنیای سینمایی مارول معرفی می‌کند. این کاراکتر شرور نمادین و گاهی اوقات ضدقهرمان مارول پیروان متعصبی دارد و دیری نخواهد پایید که رسماً در یک لایو-اکشن کارش را آغاز کند. تسک‌مستر حضور پُررنگی در کتاب Black Widow: The Official Movie Special Book (بیوه‌ی سیاه: کتاب ویژه‌ی فیلم) دارد؛ طوری‌که تعدادی تصویر مفهومی و پشت صحنه از آن در این کتاب قابل مشاهده است. این کتاب نه‌تنها گروهی از تصاویر مفهومی و تصاویری از تریلر فیلم Black Widow را به نمایش می‌گذارد، بلکه نگاهی به درگیری تسک‌مستر و ناتاشا رومانوف و البته کلاه‌خود تسک‌مستر، چه با کلاه و چه بدون آن دارد.

ظاهر تسک‌مستر در فیلم Black Widow

با اینکه تسک‌مستر تاکنون نقش برجسته و بزرگی در بازاریابی فیلم Black Widow داشته است، اما نمی‌دانیم که نقش این کاراکتر شرور را چه کسی بازی می‌کند. برخی از نظریه‌ها به ایفای نقش تسک‌مستر توسط او.تی. فاگبنلی و ریچل وایس اشاره دارند، ولی این موضوع تأیید یا تکذیب نشده است و حتی فاگبنلی پیش از این درباره‌ی آن شوخی کرده بود. این هنرپیشه‌ی بریتانیایی در اوایل سال ۲۰۲۰ در لایو اینستاگرام گفت: «یک تئوری کلی وجود دارد که من تسک‌مستر هستم؛ شاید خودتان باشید! شما هم سعی می‌کنید از من حرف بکشید؟ گمان کردم این موضوع را می‌دانید و می‌خواهیم درخصوص بعضی چیزها رازدار باشیم.» فارغ از این، اسکارلت جوهانسون نیز اعلام کرده بود که فیلم Black Widow درباره‌ی خانواده است و فرقی نمی‌کند نسبت خونی باعث تشکیل آن شده باشد یا دلیل دیگری داشته باشد.

اسکارلت جوهانسون سال گذشته درباره‌ی فیلم ابرقهرمانی Black Widow اظهار داشت: «این فیلم درباره‌ی خودبخشودگی و خانواده است. به نظرم ما در زندگی به‌نوعی بارها به بلوغ می‌رسیم و شما چنین لحظه‌ها را در زندگی تجربه می‌کنید که احساس می‌کنید در حال تغییر هستید و سپس آن مرحله را پشت سر می‌گذارید. فکر می‌کنم ناتاشا رومانوف در فیلم مستقل بیوه‌ی سیاه در این مرحله از زندگی قرار دارد. زمانی‌که برای اولین‌بار با این کاراکتر مواجه می‌شویم، با بحرانی بزرگ دست‌وپنجه نرم می‌کند و در طول فیلم Black Widow در حال کنار آمدن با خودش از راه‌های گوناگون و انجام کارهایی برای فائق آمدن بر آن بحران عظیم است. ما این ماجراجویی را آغاز می‌کنیم تا قادر به مرتب کردن دوباره‌ی اوضاع باشیم که در آن ناتاشا فردی آرام‌ و معقول‌تر است. بنابراین این ماجراجویی ناتاشا است.»

اسکارلت جوهانسون در نقش ناتاشا رومانوف، فلورنس پیو در نقش یلنا بلووا، دیوید هاربر در نقش نگهبان سرخ، او.تی. فاگبنلی در نقش ریک میسون، ویلیام هرت در نقش تادئوس راس، ریچل وایس در نقش ملینا، ری وینستون در نقش دریکوف، رابرت داونی جونیور در نقش تونی استارک و الیور ریچرز از بازیگرانی هستند که در فیلم Black Widow به ایفای نقش می‌پردازند. این فیلم اثری پیش‌درآمد خواهد بود که حوادث آن پس از وقایع فیلم Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی) و پیش از اتفاقات فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی‌نهایت) جریان دارد. کیت شورتلند که کارگردانی فیلم‌های Somersault (پشتک) و Lore (لوره) را در کارنامه دارد، سکان هدایت فیلم «بیوه‌ی سیاه» را در دست داشته و اریک پیرسون فیلم‌نامه‌ی آن را به رشته‌ی تحریر درآورده است.


منبع ComicBook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده