نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۰۱

زک افران در فیلم Gold نقش‌آفرینی می‌کند

زک افران، بازیگر فیلم «بزرگ‌ترین شومن» در فیلم سروایول مهیج Gold به ایفای نقش می‌پردازد که سکان هدایت آن در دستان آنتونی هایس قرار دارد.

زک افران، بازیگر فیلم The Greatest Showman (بزرگ‌ترین شومن) برای نقش‌آفرینی در فیلم سروایول مهیج Gold (طلا) انتخاب شد که شرکت «آلتیتود فیلم سلز» آن را در بازار مجازی رویداد American Film Market برای فروش عرضه می‌کند و درکنار شرکت CAA Media Finance نماینده‌ی فروش داخلی آن است. آنتونی هایس، بازیگر فیلم Animal Kingdom (قلمرو حیوانات) وظیفه‌ی بازیگری و کارگردانی این فیلم را برعهده دارد که فیلم‌نامه‌ی آن را با همکاری پولی اسمیت به رشته‌ی تحریر درآورده است. جان شوارز و مایکل شوارز از شرکت «دیپر واتر فیلمز» و آنتونی هایس از شرکت «روگ استار پیکچرز» به‌عنوان تهیه‌کنندگان پروژه فعالیت می‌کنند. اندرو مان، پیتر توش، سایمون ویلیامز، پل ویگارد، ویل کلارک، اندی میسون، نیک فوروارد و مایک راناگال نیز تهیه‌کنندگان اجرایی پروژه خواهند بود.

این فیلم داستان دو غریبه را روایت می‌کند که هنگام سفر در بیابان تصادفاً با بزرگ‌ترین قطعه طلایی مواجه می‌شوند که تابه‌حال پیدا شده است. آن‌ها مخفیانه برای حفاظت از این گنج و حفر زمین نقشه می‌کشند و به همین خاطر یکی از آن‌ها باید برای تأمین تجهیزات لازم محل را ترک کند. دیگری نیز باید درکنار طلا بماند و دربرابر چهره‌ی خشن بیابان، سگ‌های وحشی گرسنه و مزاحمان ناشناخته تاب بیاورد و با تردید نگران‌کننده‌ی «رها شدن به حال خود» دست‌وپنجه نرم کند. فیلم‌برداری این فیلم از ماه جاری در استرالیا آغاز می‌شود. شان لهیف، تدوین‌گر فیلم Wolf Creek 2 (برکه‌ی گرگ ۲)، سم هابز، طراح تولید فیلم Red Dog (سگ قرمز)، راس جیاردینا، مدیر فیلم‌برداری فیلم The Dressmaker (خیاط) و جنیفر لمفی، مسئول گریم فیلم The Wolverine (ولورین) از عوامل تولید فیلم «طلا» خواهند بود.

شرکت «مَدمن اینترتینمنت» وظیفه‌ی اکران فیلم Gold در استرالیا را برعهده دارد و این فیلم پس از اکران در سینما به پلتفرم دیجیتالی «استن» راه می‌یابد که از حامیان فیلم است. مایکل شوارز از شرکت «دیپر واتر فیلمز» درباره‌ی این اثر گفت: «فیلم Gold دارای یک داستان اخلاقی کلاسیک است که به‌طور هیجان‌انگیزی به‌شکل امروزی روایت می‌شود و همکاری بین آنتونی هایس و زک افران همه‌ی افراد دخیل در پروژه را برای ارائه‌ی آن به مخاطبان سراسر جهان بسیار هیجان‌زده کرده است.» آنتونی هایس نیز در این‌باره اظهار داشت: «این داستانی هیجان‌انگیز، جذاب و درخور درباره‌ی حرص و آز، انسانیت، طبیعت انسان، آنچه بر سر دنیا آورده‌ایم و اینکه اگر مراقب نباشیم چه سرنوشتی در انتظارمان خواهد بود، است. داشتن زک افران در نقش اصلی فیلم موهبت بزرگی است و او در این فیلم فراتر از آثار قبلی ظاهر می‌شود. بی‌صبرانه منتظرم که این فیلم برجسته، فطری و سینمایی را تقدیم مخاطبان سراسر جهان کنم.»

زک افران اخیراً برای برای نقش‌آفرینی در اقتباس سینمایی رمان Firestarter (آتش‌افروز) شرکت «یونیورسال پیکچرز» انتخاب شد. رمان «آتش‌افروز» نوشته‌ی استیون کینگ که توسط اسکات تیمز مورد اقتباس قرار می‌گیرد، ماجراهای یک دختر جوان با توانایی کنترل آتش را دنبال می‌کند که توسط یکی از سازمان‌های مخفی با هدف استفاده از این توانایی به‌عنوان سلاح ربوده می‌شود. سکان هدایت فیلم Firestarter در دستان کیت توماس قرار دارد و جیسون بلام و آکیوا گلدزمن به‌عنوان تهیه‌کنندگان آن فعالیت می‌کنند. از دیگر آثار سینمایی زک افران می‌توان به فیلم‌های Charlie St. Cloud (چارلی سنت کلاود)، The Lucky One (خوش‌شانس)، The Paperboy (پسر روزنامه فروش)، Dirty Grandpa (بابابزرگ کثیف)، We Are Your Friends (ما دوستان تو هستیم) و Neighbors (همسایه‌ها) اشاره کرد. این هنرپیشه‌ی آمریکایی مدتی پیش در مستند Down to Earth (بی‌آلایش) شبکه‌ی نتفلیکس جلوی دوربین رفت.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده