نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۲۱

نومی راپاس برای نقش‌آفرینی در فیلم Black Crab به سوئد باز می‌گردد

نومی راپاس، بازیگر فیلم «دختری با خالکوبی اژدها» در فیلم Black Crab نقش‌آفرینی می‌کند که برای پخش در سال ۲۰۲۲ برنامه‌ریزی شده است.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که بازیگر فیلم جنایی مهیج The Girl With The Dragon Tattoo (دختری با خالکوبی اژدها) برای نقش‌آفرینی در فیلم جدید شبکه‌ی نتفلیکس به سوئد باز می‌گردد. نومی راپاس که برای ایفای نقش هکر سیاه‌پوشی با نام لیسبت سالاندر در فیلم سوئدی «دختری با خالکوبی اژدها» به شهرت جهانی رسید، با امضای قراردادی به بازیگران فیلم اکشن مهیج Black Crab (خرچنگ سیاه) پیوست که براساس رمانی با همین نام از جرکر ویردبورگ ساخته می‌شود. شرکت «ایندیو» وظیفه‌ی تولید فیلم «خرچنگ سیاه» را برای شبکه‌ی نتفلیکس برعهده دارد و آدام برگ، کارگردان ویدیوهای تبلیغاتی و موزیک ویدیوها به‌عنوان نویسنده و کارگردان آن فعالیت می‌کند. شایان ذکر است که این نخستین تجربه‌ی این کارگردان در زمینه‌ی کارگردانی یک فیلم سینمایی است.

حوادث رمان جرکر ویردبورگ در دنیایی پسا-آخرالزمانی اتفاق می‌افتد که تغییرات آب‌وهوایی باعث ایجاد زمستانی بی‌پایان شده است و یک جنگ داخلی ناگوار تمدن را تهدید می‌کند. این رمان ماجراهای ۶ سرباز را دنبال می‌کند که به مأموریتی خطرناک در آن سوی دریای یخ‌زده اعزام می‌شوند تا بسته‌ای را منتقل کنند که نهایتاً می‌تواند به جنگ پایان دهد. نومی راپاس با انتشار بیانیه‌ی جدیدی اظهار داشت: «برای بازگشت به سوئد و نقش‌آفرینی در فیلم Black Crab بسیار هیجان‌زده‌ام. این نخستین فیلم سوئدی من پس از سال‌ها است. بی‌صبرانه منتظرم که آماده شوم و این ماجراجویی را آغاز کنم. یک ماجراجویی برای کاوش سایه‌های انسانی و گذر تدریجی از رؤیاهای دست‌نیافتنی و دنیایی در آستانه‌ی نابودی. بقا به چه قیمتی؟» مالین آیدوال و ماتیاس مونترو از سوی شرکت «ایندیو» به‌عنوان تهیه‌کنندگان پروژه فعالیت می‌کنند. شبکه‌ی نتفلیکس در نظر دارد که این فیلم را در سال ۲۰۲۲ به‌شکل جهانی پخش کند.   

آخرین فیلم سوئدی نومی راپاس فیلم Beyond (آن سوی ماوراء) به کارگردانی پرنیلا آگوست بود که در سال ۲۰۱۰ به نمایش درآمد. این بازیگر سوئدی در فیلم ترسناک The Monitor (مانیتور) محصول سال ۲۰۱۱ نیز به ایفای نقش پرداخت که سکان هدایت آن در دستان پال اسلتون قرار داشت. نومی راپاس با نقش‌آفرینی در فیلم های علمی تخیلی غریبه نیست و پس از فیلم The Girl With The Dragon Tattoo با ایفای نقش‌هایی نظیر الیزابت شاو در فیلم Prometheus (پرومتئوس) به کارگردانی ریدلی اسکات، خواهران ستمن در فیلم ?What Happened to Monday (چه بر سر دوشنبه آمده است؟) به کارگردانی تومی ویرکولا و لیلا در فیلم Bright‎ (درخشان) به کارگردانی دیوید آیر یک زیرژانر در ژانر تخیلی کلان‌محتوا پدید آورده است. فراموش نکنید که نظرات خود را درباره‌ی این خبر با زومجی در میان بگذارید. 


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده