نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۱۷

فیلم‌برداری فیلم Don't Worry Darling به علت مثبت شدن تست کرونا یکی از عوامل تولید متوقف شد

به علت مثبت شدن تست کرونا یکی از عوامل تولید فیلم Don't Worry Darling، مراحل فیلم‌برداری و تولید این فیلم موقتا متوقف شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Don’t Worry Darling (نگران نباش عزیزم) متوقف شده است. درحالی‌که کمتر از یک ماه از شروع فیلم‌برداری و تولید این فیلم مورد انتظار می‌گذرد، حالا نیو لاین سینما اعلام کرد که تست کرونا یکی از اعضای تولید این فیلم مثبت و باعث توقف تولید فیلم شده است. در حال حاضر این فرد که هویت آن اعلام نشده، در قرنطینه حضور دارد و مطابق پروتکل‌های ایمنی، مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم به مدت ۱۴ روز متوقف خواهد بود و سپس پس از آن و در صورت منفی بودن تست کرونا فرد مثبت شده و دیگر اعضای تیم تولید و بازیگران، مراحل تولید فیلم از سر گرفته خواهد شد.

اولیویا وایلد، کارگردان فیلم Booksmart (بوک‌اسمارت)، وظیفه کارگردانی فیلم Don’t Worry Darling را بر عهده دارد که این دومین تجربه کارگردانی وی است. فلورنس پیو، هری استایلز، داکوتا جانسون، کریس پاین، اولیویا وایلد، جما چان، سیدنی چندلر، کیکی لین، نیک کرول، داگلاس اسمیت، کیت برلانت، آسف علی، تیموتی سیمونز و اریل استچل، از جمله بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها در این فیلم تایید و اعلام شده است. Don’t Worry Darling یک فیلم دلهره‌آور/تریلر/مهیج و روانشناختی است که اتفاقات آن در یک جامعه یوتوپیایی (آرمان‌شهر) و جدا شده در بیابان‌های کالیفرنیا جریان خواهد داشت. 

اتفاقات فیلم «نگران نباش عزیزم» در دهه ۵۰ میلادی جریان خواهد داشت. کیتی سیلبرمن که پیش از این با وایلد در فیلم Booksmart همکاری کرده بود و سابقه نوشتن فیلمنامه فیلم Set It Up (جورش کن) را نیز داشته است، وظیفه بازنویسی فیلمنامه فیلم Don’t Worry Darling را بر عهده دارد. فیلمنامه اصلی این فیلم توسط شین و کری ون دایک نوشته شده بود. علاوه‌بر فیلم Don't' Worry Darling، طی هفته‌های گذشته شاهد توقف فیلم‌برداری آثاری چون فیلم The Batman به علت مثبت شدن تست کرونا رابرت پتینسون و فیلم Jurassic World: Dominion به علت مثبت شدن تست کرونا چندین نفر از اعضای تیم تولید بودیم.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده