نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۹ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۴

آکوافینا و ساندرا اوه ستاره‌های فیلم کمدی بی‌نام نتفلیکس خواهند بود

آکوافینا و ساندرا اوه نقش دو خواهر را در فیلم کمدی بدون عنوان شبکه‌ی نتفلیکس ایفا خواهند کرد که جزئیات زیادی از آن در دست نیست.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که آکوافینا، بازیگر فیلم‌های The Farewell (وداع) و Crazy Rich Asians (آسیایی‌های خرپول) و ساندرا اوه، بازیگر سریال‌های Killing Eve (کشتن ایو) و Grey's Anatomy (آناتومی گری) نقش‌های اصلی فیلم کمدی بی‌نام شبکه‌ی نتفلیکس را ایفا می‌کنند. بنابر گزارش‌ها، این دو بازیگر برنده‌ی جایزه‌ی گلدن گلوب نقش دو خواهر را در فیلم تازه‌ی نتفلیکس بازی می‌کنند که اطلاعات زیادی از آن در دست نیست. در خلاصه‌ی داستان این فیلم آمده است: «زندگی گوشه‌نشینانه‌ی او با قول خواهر کاملاً شکست خورده‌اش جهت بهبود رابطه‌شان از طریق کمک به تحقق یک رویای دیرین پایان می‌یابد: رویای رقابت در مسابقه تلویزیونی مورد پسندش.»

با اینکه درحال‌حاضر کارگردانی برای این فیلم انتخاب نشده است، اما فیلم‌نامه‌ی آن را جن دی‌آنجلو، نویسنده‌ی دنباله‌ی فیلم Hocus Pocus (شعبده‌بازی) شرکت دیزنی به رشته‌ی تحریر در می‌آورد. جن دی‌آنجلو نگارش فیلم‌نامه‌ی انیمیشن سریالی Solar Opposites‎ (مخالفان خورشیدی) شبکه‌ی هولو و سریال The Millers (خانواده‌ی میلر) شبکه‌ی کمدی سنترال را در کارنامه دارد و به‌عنوان تهیه‌کننده‌ی اجرایی سریال The Young Rock (راک جوان) با نقش‌آفرینی دوئین جانسون فعالیت می‌کند که از شبکه‌ی NBC به نمایش در می‌آید. آکوافینا و ساندرا اوه نه‌تنها در فیلم مورد بحث به نقش‌آفرینی می‌پردازند، بلکه درکنار جسیکا الباوم و ویل فرل از سوی شرکت «گلوریا سانچز پروداکشنز»، ایتی ریس و مگی هاسکینز از طرف شرکت «آرتیستس فرست» و جن دی‌آنجلو وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی آن را نیز برعهده دارند.

ساندرا اوه برای تهیه‌کنندگی اجرایی و نقش‌آفرینی در سریال کمدی سیاه Killing Eve شبکه‌ی BBC برای دوازدهمین بار نامزد دریافت جایزه‌ی اِمی شد و اخیراً با شبکه‌ی نتفلیکس در انیمیشن موزیکال-فانتزی ماجراجویانه‌ی Over the Moon (روی ماه) همکاری کرد که از زمان پخش در تاریخ ۲ آبان ۱۳۹۹ (۲۳ اکتبر ۲۰۲۰) نقدهای عموماً مثبتی از سوی منتقدان دریافت کرده است. آکوافینا نیز اخیراً برای بازی در فیلم کمدی-درام تحسین‌شده‌ی The Farewell برنده‌ی جایزه‌ی گلدن گلوب شد و در فیلم Jumanji: The Next Level (جومانجی: مرحله بعدی) و سریال Awkwafina Is Nora from Queens (آکوافینا همان نورا از محله کویینز است) شبکه‌ی کمدی سنترال جلوی دوربین رفت که برای فصل دوم نیز تمدید شده است. فراموش نکنید که نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید. 


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده