نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۲۰

تصاویر جدید فیلم The Batman بروس وین را در یک مراسم تدفین نشان می‌دهد

تصاویر جدیدی از فیلم بسیار مورد انتظار The Batman به کارگردانی مت ریوز منتشر شد که بروس وین را در یک مراسم تشییع جنازه‌ی بزرگ نشان می‌دهد.

اخیراً مراحل فیلم‌برداری فیلم The Batman (بتمن) پس از یک تأخیر کوتاه در تولید دوباره از سر گرفته شد و حالا در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که تصاویری از آن به بیرون درز کرده است که رابرت پتینسون را در نقش بروس وین نشان می‌دهد. کار تولید این فیلم ابرقهرمانی در اسفند‌ سال گذشته تحت تأثیر شیوع ویروس کرونا متوقف شد و با اینکه پس از یک وقفه‌ی نسبتاً طولانی در اوایل شهریور امسال از سر گرفته شد، اما خیلی زود تحت تاثیر بیماری رابرت پتینسون قرار گرفت. بااین‌حال تولید فیلم «بتمن» پس از پایان قرنطینه‌ی ۱۴ روزه‌ و بهبودی رابرت پتینسون باری دیگر در تاریخ ۲۷ شهریور آغاز شد و با فاصله‌ی کوتاهی تعدادی تصویر تازه از پشت صحنه‌ی آن در دسترس قرار گرفت.

ادامه‌ی مطلب حاوی اسپویل بخش‌هایی از فیلم The Batman است

.

.

.

روزنامه‌ی دیلی میل اعلام کرد که «امروز اولین روزی است که واحد اصلی تولید برای فیلم‌برداری بازگشته است و به نظر می‌رسد که درحال‌حاضر هیچ وقفه‌ی دیگری در تولید وجود ندارد». این روزنامه‌ی بریتانیایی اخیراً تصاویر با کیفیتی از رابرت پتینسون را به اشتراک گذاشت که این بازیگر توانا را با چهره‌ی محزون در حال ورود به تالار «سنت جورج» شهر لیورپول نشان می‌دهد که کار فیلم‌برداری یک صحنه‌ی تشییع جنازه بزرگ در آن انجام می‌شود. یکی از تصاویر نشان می‌دهد که این گردهمایی برای بزرگداشت کاراکتری با نقش‌آفرینی روپرت پنری-جونز، بازیگر سریال Spooks (مأموران مخفی) برگزار شده است. ما مطمئن نیستیم که این بازیگر نقش چه کسی را در فیلم «بتمن» بازی می‌کند، اما به نظر می‌رسد که این کاراکتر شهردار یا دادستان شهر گاتهام باشد. باتوجه‌به نخستین تریلر فیلم می‌توان گفت که این کاراکتر احتمالاً یکی از قربانیان ریدلر خواهد بود، اما تابه‌حال این موضوع رسماً تأیید نشده است.

بروس وین با چتری در دست پس از شرکت در مراسم تدفین فیلم The Batman

هفته‌ی گذشته شرکت برادران وارنر تاریخ اکران بسیاری از آثار سینمایی خود را تغییر داد و اکران فیلم The Batman را نیز به سال ۲۰۲۲ موکول کرد. این فیلم ابرقهرمانی که برای اکران در تاریخ ۹ مهر ۱۴۰۰ (۱ اکتبر ۲۰۲۱) در نظر گرفته شده بود، حالا در تاریخ ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ (۴ مارس ۲۰۲۲) روی پرده‌ی سینما می‌رود. رابرت پتینسون نقش بتمن، زوئی کراویتز نقش سلینا کایل/زن گربه‌ای، پل دینو نقش ادوارد نیگما/ریدلر، کالین فارل نقش پنگوئن، جان تورتورو نقش کارماین فالکون، جفری رایت نقش کمیسر جیمز گوردون، اندی سرکیس نقش آلفرد پنی‌ورث و پیتر سارسگارد نقش گیل کالسون را در فیلم The Batman ایفا می‌کنند. فیلم «بتمن» سال دوم مبارزه‌ی بروس وین با جرم‌وجنایت شهر گاتهام را به تصویر می‌کشد و اخیراً نیز شاهد انتشار نخستین تریلر آن در جریان رویداد DC FanDome بودیم که مورد استقبال بینندگان قرار گرفت.

مت ریوز، کارگردان فیلم‌های War for the Planet of the Apes (جنگ برای سیاره میمون‌ها) و Cloverfield (کلاورفیلد) به صندلی کارگردانی فیلم The Batman تکیه زده است و متنسون تاملین را در نگارش فیلمنامه‌ی آن یاری می‌کند. در ابتدا بن افلک برای تولید و نقش‌آفرینی در فیلم «بتمن» در نظر گرفته شده بود، اما در سال ۲۰۱۷ از کارگردانی و نویسندگی فیلم انصراف داد تا تمرکز خود را روی بازی در نقش شوالیه‌ی تاریکی بگذارد. در ادامه مت ریوز به‌عنوان کارگردان و نویسنده‌ به فیلم ملحق شد و تصمیم گرفت تا روی داستان نسخه‌ی جوان‌تر بتمن کار کند که کناره‌گیری بن افلک از پروژه در سال ۲۰۱۹ را به‌دنبال داشت. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به مطالعه‌ی مقاله‌ی «تمام اطلاعاتی که از فیلم The Batman داریم» بپردازید و نظرات خود را درباره‌ی این خبر با زومجی در میان بگذارید.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده