نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۵۲

اکران Black Widow و West Side Story تا سال ۲۰۲۱ عقب افتاد؛ تغییرات در برنامه‌ فیلم‌های MCU

والت دیزنی سرانجام طبق انتظار از عقب افتادن اکران فیلم Black Widow و همچنین فیلم West Side Story تا سال ۲۰۲۱ خبر داد و تغییرات بیشتری را نیز ایجاد کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، برنامه اکران فیلم‌های آینده والت دیزنی دوباره با تغییر مواجه شده است. همان‌طور که پیش از این شایعه شده بود، اکران فیلم Black Widow (بلک ویدو) دوباره با تأخیر مواجه شده و حالا این فیلم ابرقهرمانی از دنیای سینمایی مارول دیگر قرار نیست در تاریخ ۶ نوامبر (۱۶ آبان) یا حتی سال ۲۰۲۰ اکران شود و اکران آن تا تاریخ ۷ می ۲۰۲۱ (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰) عقب افتاده است. فیلم Shang-Chi and The Legend of the Ten Rings (شانگ-چی و افسانه ۱۰ حلقه) هم که قرار بود در این تاریخ روی پرده برود، اکنون قرار است در تاریخ ۹ ژوئیه ۲۰۲۱ (۱۸ تیر ۱۴۰۰) اکران شود. 

فیلم The Eternals

فیلم Eternals (اترنالز)، دیگر فیلم MCU نیز دیگر قرار نیست در تاریخ ۱۲ فوریه ۲۰۲۱ (۲۴ بهمن ۱۳۹۹) روی پرده برود و اکران آن تا تاریخ ۵ نوامبر ۲۰۲۱ (۱۴ آبان ۱۴۰۰) عقب افتاده است. فیلم West Side Story (داستان وست ساید) نیز از جدول اکران فیلم‌های دیزنی در سال ۲۰۲۰ نیز خارج شده و اکنون این فیلم موزیکال قرار است در تاریخ ۱۰ دسامبر ۲۰۲۱ (۱۹ آذر ۱۴۰۰) روی پرده‌های سینما برود. فیلم Death on the Nile (مرگ روی نیل) نیز دیگر قرار نیست شاهد اکرانش در تاریخ ۲۳ اکتبر (۲ آبان) باشیم و اکنون قرار است به‌جای فیلم جدید استیون اسپیلبرگ در تاریخ ۱۸ دسامبر (۲۸ آذر) روی پرده‌های سینما برود. 

فیلم The King’s Man (کینگزمن) هم که اکرانش پیش از این تا تاریخ ۲۶ فوریه ۲۰۲۱ (۸ اسفند ۱۳۹۹) عقب افتاده بود، اکنون قرار است ۲ هفته زودتر و به‌جای فیلم Eternals در تاریخ ۱۲ فوریه ۲۰۲۱ (۲۴ بهمن ۱۳۹۹) اکران شود. فیلم The Empty Man نیز به‌جای اکران در تاریخ ۴ دسامبر (۱۴ آذر) قرار است دو ماه زودتر و در تاریخ ۲۳ اکتبر (۲ آبان) روی پرده برود و فیلم Deep Water (آب عمیق) نیز قرار است به‌جای اکران در تاریخ ۱۳ نوامبر (۲۳ آبان)، شاهد اکرانش در تاریخ ۱۳ اوت ۲۰۲۱ (۲۲ مرداد ۱۴۰۰) باشیم. تغییرات دوباره برنامه اکران فیلم‌های دیزنی نشان می‌دهد که استودیوهای فیلمسازی همچنان در حال بررسی چالش‌های شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا هستند.

West Side Story

علاوه‌بر این، عملکرد فیلم Tenet (تنت) در آمریکا نیز یکی از دلایل تغییرات جدید در برنامه دیزنی است. همچنین خبر خوب برای سینما دارها نیز این است که انیمیشن Soul (روح) همچنان قرار است در تاریخ ۲۰ نوامبر (۳۰ آبان) و فیلم Free Guy (مرد آزاد) همچنان قرار است در تاریخ ۱۱ دسامبر (۲۱ آذر) اکران شوند و در اعلامیه دیزنی پلاس در روز گذشته خبری از اشاره به نام آن‌ها نبودیم و حداقل فعلا هیچ یک از این دو فیلم قرار نیست مانند فیلم Mulan (مولان) از دیزنی پلاس منتشر شوند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده