نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۵

نتفلیکس سریال برنده جایزه اِمی The Dark Crystal را لغو کرد

شبکه‌ی نتفلیکس تصمیم گرفت تا سریال برنده‌ی جایزه‌ی اِمی The Dark Crystal: Age of Resistance را پس از یک فصل لغو کند.

با وجود اینکه سریال The Dark Crystal: Age of Resistance (بلور تاریک: دوران مقاومت) پس از پخش در سال گذشته با تحسین منتقدان مواجه شد، اما در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شبکه‌ی نتفلیکس تصمیم به لغو آن گرفته است. براساس گزارش گیزمودو، شبکه‌ی نتفلیکس و لیزا هنسن با انتشار دو بیانیه‌ی مجزا تایید کردند که فصل اول سریال The Dark Crystal فصل پایانی آن خواهد بود و فصل دیگری از آن ساخته نمی‌شود. این سریال پیش‌درآمدی برای فیلم The Dark Crystal (بلور تاریک) به‌حساب می‌آید که بینندگان را باری دیگر به سرزمین ترا بازمی‌گرداند. سریال «بلور تاریک: دوران مقاومت» ماجراهای سه گلفلینگ را دنبال می‌کند که در پی کشف راز قدرت اسکِکسیس‌ها هستند و در طول این ماجراجویی آتش شورش را شعله‌ور می‌کنند تا تمام دنیا را از تاریکی نجات دهند.

بیانه‌ی لیزا هنسن: می‌توانیم تایید کنیم که فصل دیگری از سریال The Dark Crystal: Age of Resistance در کار نخواهد بود. ما می‌دانیم که طرفداران مشتاق به فهمیدن نحوه‌ی پایان این فصل از حماسه‌ی «بلور تاریک» هستند و در آینده به‌دنبال راه‌هایی برای بیان این داستان خواهیم بود ... از نتفلیکس برای اعتمادی که برای تحقق این مجموعه‌ی جاه‌طلبانه به ما داشت، بسیار سپاسگزاریم. برای تولید سریال Age of Resistance، استقبال باشکوه منتقدان، طرفداران و همکاران و البته کسب جایزه‌ی «بهترین برنامه کودک» در مراسم اِمی که اخیراً شاهدش بودیم، به خود می‌بالیم.

بیانیه‌ی نتفلیکس: ما از هنرمندان برجسته‌ی شرکت «جیم هنسن» جهت تولید سریال The Dark Crystal: Age of Resistance برای طرفداران سراسر جهان سپاسگزاریم. ما از لیزا هنسن و هاله استنفورد، تهیه‌کنندگان اجرایی سریال «بلور تاریک: دوران مقاومت» و لویی لتریر، کارگردان تمام اپیزودهای آن و البته نویسندگان، بازیگران و عوامل تولیدش برای کار برجسته و بی‌نظیرشان متشکریم و از کسب جایزه در مراسم اِمی در آخرهفته‌ی گذشته بسیار خوشحالیم.

لوگو سریال The Dark Crystal: Age of Resistance شبکه نتفلیکس

همان‌طور که نتفلیکس اعلام کرد، سریال The Dark Crystal: Age of Resistance در مراسم اِمی سال ۲۰۲۰ در شاخه‌ی «بهترین برنامه کودک» برنده‌ی جایزه شد. بااین‌حال نتفلیکس، نتفلیکس است و تصمیمات آن‌ها برای پخش و لغو سریال‌ها بسیار مبهم به نظر می‌رسد و نمی‌توان از آن‌ها سر در آورد. البته لغو یک برنامه به‌هیچ‌وجه به معنای بی‌توجهی نتفلیکس به ادامه‌ی همکاری با سازندگان بااستعداد مشغول کار روی آن نیست و سریال Age of Resistance مصداق بارز این ادعا است؛ چرا که هنسن در تولید فیلم Pinocchio (پینوکیو) به کارگردانی گیرمو دل تورو با این شبکه همکاری می‌کند و خاویر گریلو-مارکسواچ به‌عنوان نویسنده‌ی انیمه‌ی Cowboy Bebop (کابوی بیباپ) نتفلیکس فعالیت می‌کند. شما می‌توانید نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده