نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۴۵

CBS All Access به پارامونت پلاس تغییر نام پیدا می کند

نام برند سرویس استریم CBS All Access قرار است تا اوایل سال آینده میلادی به پارامونت پلاس تغییر پیدا کند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ViacomCBS سرانجام از تغییر نام سرویس استریم CBS All Access خبر داد و ساخت چند اثر اورجینال جدید برای آن را نیز تایید و اعلام کرد. CBS All Access از این به بعد دیگر قرار است پارامونت پلاس نام داشته باشد که این تغییر نام از اوایل سال ۲۰۲۱ انجام خواهد شد. پارامونت پلاس درواقع نامی مشابه دیزنی پلاس و اپل تی‌وی پلاس است که قرار است به شکلی جدی‌تر نسبت به دوره CBS All Access، با سرویس‌های استریم در این بازار داغ و جذاب رقابت کند. سرویس استریم پارامونت پلاس قرار است شامل برنامه‌های اورجینال درکنار فیلم‌ها، برنامه‌ها و سریال‌هایی از پارامونت، CBS و MTV باشد. 

همچنین ViacomCBS از چند برنامه اورجینال جدید برای سرویس استریم پارامونت پلاس خبر داد که از جمله مهم‌ترین آن می‌توان به سریال The Offer اشاره کرد که یک مینی سریال دارای فیلمنامه در مورد ساخت فیلم The Godfather (پدرخوانده) به کارگردانی فرانسیس فورد کاپولا است. این مینی سریال براساس تجربیات آلبر اس. رودی، تهیه‌کننده این فیلم در زمان تولید آن، ساخته خواهد شد. همچنین سریال Lioness که یک سریال درام جاسوسی است، دیگر سریال در دست ساخت برای پارامونت پلاس خواهد بود که توسط تیلور شریدان، سازنده سریال Yellowstone (یلواستون) ساخته خواهد شد که داستان یک تفنگدار دریایی را روایت می‌کند که برای دوست شدن با یک تروریست و نفوذ سازمان به این گروه، استخدام می‌شود.

سریال Star Trek: Picard

سرویس پارامونت پلاس قرار است دارای بیش از ۳۰ هزار قسمت سریال، فیلم و دیگر برنامه‌ها باشد که در حال حاضر جزئیات زیادی از آن در دسترس نیست. سرویس استریم CBS All Access بیشتر برای ارائه مجموعه سریال Star Trek (پیشتازان فضا) شناخته می‌شود که تاکنون سریال Star Trek: Discovery (پیشتازان فضا: دیسکاوری) و سریال Star Trek: Picard (پیشتازان فضا: پیکارد) از این سرویس استریم منتشر شده و در حال حاضر ساخت سریال Star Trek: Strange New Worlds برای آن نیز تایید شده است.

سریال The Stand (مقاومت) از دیگر کارهای جدید سرویس استریم CBS All Access است که اواخر سال جاری میلادی منتشر خواهد شد. این سرویس استریم همچنین سریال The Twilight Zone (توایلایت زون) را احیا کرده و در حال ساخت سریال Silence Of The Lambs نیز است که تمامی این سریال‌ها و برنامه‌ها به پارامونت پلاس منتقل خواهند شد. 


منبع TheVerge
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده