نویسنده: عارف حسین پور
// دوشنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۲۰

فیلم آنچارتد همان چیزی است که تام هالند رویایش را داشت

تام هالند در جدیدترین صحبت‌هایش درباره فیلم آنچارتد (Uncharted) اعلام کرد که مراحل فیلم‌برداری این اثر به خوبی پیش می‌رود.

تام هالند به‌تازگی در یک لایو اینستاگرامی اعلام کرد که مراحل فیلم‌برداری فیلم آنچارتد به خوبی پیش می‌رود. هالند در این لایو درباره پروژه‌های مختلفی که اکنون در آن‌ها مشغول به کار است صحبت کرد و در بخشی از این صحبت‌ها به فیلم Uncharted رسید و از آسیب دیدگی خود در هنگام فیلم‌برداری یکی از سکانس‌های اکشن این فیلم خبر داد. او سپس درباره پیشرفت مراحل تولید فیلم آنچارتد گفت:

«فیلم‌برداری این فیلم به خوبی پیش می‌رود. این فیلم دقیقا همان چیزی است که رویایش را داشتم. نمی‌دانم که آیا شما بازی‌های این مجموعه را تجربه کرده‌اید یا خیر، اما من یکی از طرفداران پروپا‌قرص Uncharted هستم و می‌توانم بگویم که همه چیز به خوبی پیش می‌رود.»

از سال ۲۰۰۹ که اولین‌بار خبر ساخته شدن فیلم آنچارتد تایید شد تا به امروز، فراز و فرودهای زیادی در مسیر تولید این فیلم وجود داشته‌اند و بارها به دلایل مختلف، ساخت آن به تأخیر افتاده است. این فیلم شش بار کارگردانش را از دست داد تا حرص طرفداران مجموعه آنچارتد را حسابی دربیاورد. وقتی هم که سونی اعلام کرد این فیلم در ماه دسامبر ۲۰۲۰ اکران می‌شود، سر و کله ویروس کرونا پیدا شد تا دوباره پروسه تولید آن به تعویق بیفتد. حتی در یک بازه زمانی به‌نظر می‌رسید که مراحل فیلم‌برداری بدون حضور کارگردان آغاز شده است. بالاخره چند ماه پیش بود که فیلم آنچارتد صاحب هفتمین (و احتمالا آخرین) کارگردان خود شد. حالا روبن فلیشر که به‌خاطر ساخت فیلم‌هایی چون Zombieland و Venom شناخته می‌شود، وظیفه کارگردانی فیلم آنچارتد را بر عهده دارد.

تام هالند در نقش نیتن دریک

اوایل سال جاری میلادی بود که تام هالند اعلام کرد فیلم Uncharted داستانی مربوط‌به ریشه‌های شخصیت «نیتن دریک» را روایت می‌کند. او همچنین گفت که این فیلم یکی از بهترین فیلمنامه‌هایی که تاکنون خوانده است، را دارد. هالند در همین رابطه گفته بود: «به‌نظر من چیزی که فیلم آنچارتد دارد و سایر فیلم‌های ساخته شده از روی بازی‌ها از آن بی‌بهره‌اند، یک داستان مستقل از بازی‌هاست که به ماجراهای قبل از آن‌ها می‌پردازد.

بنابراین اگر بازی‌ها Uncharted را تجربه کرده باشید، باز هم اتفاقات فیلم برای شما تازگی خواهند داشت. اگر هم بازی‌ها را تجربه نکرده‌اید، همچنان از فیلم لذت می‌برید، چون همزمان با سایر افراد به کشف اطلاعات جدید درباره این مجموعه می‌پردازید. به هر حال من از ساخته شدن این فیلم بسیار خوشحالم و مدت زیادی هم از شروع ساخت آن می‌گذرد.»

علاوه‌بر تام هالند که نقش نیتن دریک را در فیلم آنچارتد بازی می‌کند، مارک والبرگ نیز در نقش همراه و راهنمای دریک یعنی «ویکتور سالیوان» در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازد. از دیگر بازیگران این اثر می‌توان به آنتونیو باندراس، سوفیا تیلور علی و تاتی گابریل اشاره کرد. اگر مجددا مشکل خاصی پیش نیاید، فیلم آنچارتد در تاریخ ۱۶ ژوئیه ۲۰۲۱ (۲۵ تیر ۱۴۰۰) در سینماها اکران خواهد شد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده