نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۱

مراحل فیلمبرداری فیلم Uncharted سرانجام آغاز شد

سرانجام و پس از تغییر چندین کارگردان، بالاخره فیلم Uncharted با بازی تام هالند در نقش نیتن دریک، جلوی دوربین رفته است.

در سال ۲۰۰۹ برای اولین‌بار شاهد انتشار اخبار در مورد ساخت فیلم Uncharted (آنچارتد) شنیده شد و در طی این مدت شاهد جدایی ۶ کارگردان از این پروژه بوده‌ایم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم آنچارتد سرانجام آغاز شده است. درحالی‌که اسفند گذشته مراحل فیلم‌برداری این فیلم پیش از شروع به علت شیوع ویروس کرونا متوقف شده بود، حال تام هالند، بازیگر نقش نیتن دریک با انتشار تصویری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام از آغاز مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Uncharted پس از ۴ ماه خبر داده است. این تصویر تنها صندلی هالند را نشان می‌دهد که نام نیت روی آن نقش بسته و شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

تصویر تام هالند از اولین روز فیلمبرداری فیلم Uncharted

مارک والبرگ، بازیگر نامزد دریافت ۲ جایزه اسکار، نقش ویکتور سالیوان (سالی) را در فیلم Uncharted بر عهده دارد و علاوه‌بر هالند و والبرگ، آنتونیو باندراس، سوفیا علی و تاتی گابریل، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم آنچارتد حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. همچنین روبن فلیشر، کارگردان آثاری چون فیلم Zombieland (سرزمین زامبی‌ها)، فیلم Zombieland: Double Tap (سرزمین زامبی ها 2: دابل تپ) و فیلم Venom (ونوم)، وظیفه کارگردانی فیلم Uncharted را بر عهده دارد.

فیلم Uncharted برای اکران ۱۶ ژوئیه ۲۰۲۱ (۲۵ تیر ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است. آرت مارکوم، مت هالووی و ریف جودکینز، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم آنچارتد را بر عهده داشته‌اند. گفته می‌شود که فیلم Uncharted قرار است سرآغاز داستان نیتن دریک را روایت کند و داستان این فیلم قرار نیست اقتباسی مستقیم از هیچ یک از نسخه‌های بازی‌های آنچارتد باشد.


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده