نویسنده: مهرداد داودی
// یکشنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۴۵

احتمال برگزاری حضوری جشنواره فجر وجود دارد

به‌دنبال برپایی حضوری جشنواره فیلم ونیز، ممکن است جشنواره فیلم فجر نیز به‌صورت حضوری برگزار شود.

روز گذشته جشنواره فیلم ونیز امسال به پایان رسید، این جشنواره اخیرا به‌دلیل برگزاری به‌صورت حضوری، توجه بسیاری از رسانه‌ها را به خود معطوف کرده بود. بنابر جدیدترین اخبار سینمای ایران؛ ممکن است جشنواره فیلم فجر نیز به‌صورت حضوری برگزار شود. مسعود نجفی، مسئول روابط عمومی سازمان سینمایی اخیرا در این‌باره صحبت‌هایی به‌دست داده است. وی در ابتدا چنین گفت:

«هنوز باتوجه‌به زمانی‌که تا جشنواره فجر مانده تصمیم‌گیری نهایی در موردش صورت نگرفته که باتوجه‌به شرایط کرونا در کشور اطلاع‌رسانی خواهد شد.»

مسعود نجفی در بخش مهم‌تر صحبت‌های خود اضافه کرد:

«جشنواره ونیز که در حال برگزاری است می‌تواند تجربه خوبی برای برگزاری جشنواره‌ها در دوره کرونا باشد و چون در این جشنواره رعایت پروتکل‌ها برای اهالی رسانه و عکاسان و نحوه برپایی نشست‌ها و نمایش فیلم‌ها تجربه موفقی بوده و بعد از آن جشنواره تورنتو هم قرار است برگزار بشود و احتمال برگزاری حضوری جشنواره فجر هنوز هست چون باتوجه‌به بحث امنیت فیلم‌ها سمت اکران آنلاین رفتن برای جشنواره فجر پر ریسک است.»

باتوجه‌به توضیحات مسعود نجفی برگزاری حضوری جشنواره فیلم فجر بعید به نظر نمی‌رسد. شما کاربران زومجی دراین‌باره چه نظری دارید؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده