نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۵۰

راب مورگان به جمع بازیگران فیلم Don’t Look Up به کارگردانی آدام مک کی اضافه شد

راب مورگان پس از توافق با نتفلیکس قرار است نقش مقابل جنیفر لارنس در فیلم Don’t Look Up، اثر جدید آدام مک کی را بازی کند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگر دیگری در فیلم Don’t Look Up (به بالا نگاه نکن) تایید و اعلام شده است. شبکه نتفلیکس (Netflix) اعلام کرد که راب مورگان به جمع بازیگران این فیلم اضافه شده و قرار است نقش یکی از ستاره‌شناسان را بازی کند. فیلم Don’t Look Up داستان دو ستاره‌شناس معمولی را روایت می‌کند که متوجه می‌شوند شهاب سنگی تا شش ماه آینده به زمین برخورد خواهد کرد و باید با برگزاری تور رسانه‌ای بشریت را از این خطر آگاه کنند. آدام مک کی که پیش از این وظیفه کارگردانی فیلم The Big Short (رکورد بزرگ) و فیلم Vice (وایس) را بر عهده داشته، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلم کمدی را بر عهده دارد.

علاوه‌بر مورگان، جنیفر لارنس و کیت بلانشت، دو بازیگر دیگری هستند که تاکنون حضور آن‌ها در فیلم Don’t Look Up تایید شده و لارنس قرار است نقش دیگر ستاره شناس فیلم را بر عهده داشته باشد. مورگان طی این سال‌ها بیشتر برای بازی در نقش تورک برت در سریال Daredevil (دردویل)، سریال The Punisher (پانیشر)، سریال Jessica Jones (جسیکا جونز)، سریال Iron Fist (آیرون فیست) و سریال The Defenders (دیفندرز) شناخته شده است و همچنین شاهد همکاری مورگان و نتفلیکس در سریال Stranger Things (اتفاقات ناآشنا) نیز بوده‌ایم.

علاوه‌بر این، مورگان در فیلم‌هایی چون فیلم Mudbound (گل‌گرفته) و فیلم Just Mercy (فقط رحمت)، نیز به ایفای نقش پرداخته است که طی سال ۲۰۲۰ شاهد حضور وی در فیلم Greyhound (گری‌هوند) نیز بوده‌ایم. همچنین به‌تازگی مورگان و مک‌کی در سریال لیکرز از شبکه HBO نیز همکاری کرده بودند که درواقع طبق گفته مک‌کی، این همکاری باعث استخدام مورگان برای فیلم Don’t Look Up شده است. مک‌کی تا به امروز نامزد دریافت ۵ جایزه اسکار شده و توانست برای فیلم The Big Short در بخش بهترین فیلمنامه اقتباسی جایزه اسکار دریافت کند.


منبع Netflix
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده