نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۵۹

اکران فیلم Wonder Woman 1984 تا کریسمس امسال عقب افتاد

سرانجام برادران وارنر اعلام کرد که فیلم Wonder Woman 1984 قرار است با دو ماه تأخیر در کریسمس امسال روی پرده برود، اما هنوز تغییری در تاریخ اکران فیلم Dune اعمال نشده است.

روز گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه اکران فیلم Wonder Woman 1984 (زن شگفت‌ انگیز 1984) ممکن است دوباره با یک تأخیر مواجه شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اکران این فیلم مورد انتظار از دنیای DC دوباره عقب افتاده است. شرکت برادران وارنر امروز رسما اعلام کرد که اکران دنباله فیلم Wonder Woman (زن شگفت‌‌انگیز) دو ماه با تأخیر مواجه شده و حالا این فیلم قرار است در تاریخ ۲۵ دسامبر (۵ دی) روی پرده‌های سینما برود. این برای پنجمین‌بار است که تاریخ اکران فیلم Wonder Woman 1984 با تغییر مواجه می‌شود و به‌نظر می‌رسد که عملکرد فیلم Tenet (تنت) در گیشه باعث شده تا برادران وارنر تغییراتی در اکران یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های خود اعمال کند.

هفته گذشته فیلم Tenet با افتتاحیه ۲۰ میلیون دلاری در گیشه آمریکای شمالی کار خودش را آغاز کرد و پیش‌بینی می‌شود در دومین آخر هفته اکرانش حدود ۱۰ میلیون دلار فروش کند و تاکنون این فیلم در مجموع ۱۵۲ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرده است. با اینکه فیلم تنت پر فروش‌ترین فیلم پس از شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا بوده، اما به‌نظر می‌رسد که هنوز شرایط برای نمایش فیلمی مثل فیلم Wonder Woman 1984 مناسب نیست و گفته می‌شود برادران وارنر اعتقاد دارد که در بازه زمانی فعلی نمایش دو فیلم بلاک باستری چندان منطقی نیست و بدین ترتیب اکران فیلم زن شگفت‌انگیز تا کریسمس امسال عقب افتاده است. 

فیلم Dune دنی ویلنوو با بازی تیموتی شالامی

این در حالی است که فیلم Dune (دیون)، دیگر فیلم برادران وارنر نیز قرار است در تاریخ ۱۸ دسامبر (۲۸ آذر) اکران شود و برخلاف انتظار اولیه، برادران وارنر فعلا تصمیمی به تغییر تاریخ اکران این فیلم ندارد. اگرچه این فیلم علمی تخیلی قرار است تنها یک هفته قبل از فیلم Wonder Woman 1984 اکران شود، اما برادران وارنر اعتقاد دارد که ماه دسامبر فضای کافی برای عملکرد خوب دو فیلم بلاک باستری در گیشه را دارد و به همین منظور تصمیم دارد فعلا این دو فیلم را در کریسمس امسال نمایش دهد که البته این تصمیم ممکن است درنهایت با تغییر عقیده برادران وارنر و عقب انداختن اکران فیلم Dune تا سال ۲۰۲۱ نیز مواجه شود.

گل گدوت، کریس پاین، کریستن ویگ، پدرو پاسکال در نقش مکس لرد، کانی نیلسن، رابین رایت، راوی پتل، گابریلا وایلد، ساندریا شرما، کریستوفر پولاها، عمرو واکد و ناتاشا روتول، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Wonder Woman 1984 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند قسمت اول، کارگردانی دنباله فیلم Wonder Woman بر عهده پتی جنکینز بوده است.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده