نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۴۰

اکران دو فیلم Wonder Woman 1984 و Dune ممکن است با تاخیر مواجه شود

به‌نظر می‌رسد که برادران وارنر ممکن است تاریخ اکران فیلم Wonder Woman 1984 را دوباره تغییر دهد که روی اکران فیلم Dune نیز تاثیر خواهد گذاشت.

مدتی پیش در رویداد DC FanDome بود که تریلر جدیدی از فیلم Wonder Woman 1984 (زن شگفت‌ انگیز 1984) منتشر شد و طرفداران امیدوار شدند که فیلم طبق تاریخ جدید اعلام شده روی پرده‌های سینما برود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ اکران دنباله فیلم Wonder Woman (زن شگفت‌‌انگیز) دوباره ممکن است با تغییر مواجه شود. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، باتوجه‌به اینکه روند بازگشایی دوباره سینماها در آمریکا بسیار کند است و همچنین این بازار از اهمیت بالایی برای فیلم‌های DC برخودار است، برادران وارنر در حال بررسی امکان تغییر دوباره تاریخ اکران فیلم فیلم Wonder Woman 1984 است.

در حال حاضر فیلم Wonder Woman 1984 برای اکران در تاریخ ۲ اکتبر (۱۱ مهر) برنامه‌ریزی شده است، اما این احتمال وجود دارد که اکران این فیلم تا ماه نوامبر یا دسامبر (آبان تا دی) عقب بیفتد. اگر اکران فیلم زن‌ شگفت‌انگیز تا اواخر ماه دسامبر با تأخیر مواجه شود، این فیلم در این زمان با فیلم بزرگ دیگری برادران وارنر یعنی فیلم Dune (دیون) مواجه خواهد شد که در این صورت اکران این فیلم علمی تخیلی و مورد انتظار که شب گذشته اولین تریلر آن منتشر شد و حسابی توانست توجه مخاطبان را جلب کند، تا سال ۲۰۲۱ عقب خواهد افتاد. در حال حاضر  فیلم Dune قرار است در تاریخ ۱۸ دسامبر (۲۸ آذر) اکران شود. 

فیلم Dune

فیلم WW84 در ابتدا قرار بود در تابستان امسال اکران شود که شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا باعث شده تا دوبار اکران این فیلم تغییر کند و حالا دوباره ممکن است شاهد تغییر تاریخ اکران آن باشیم. گل گدوت، کریس پاین، کریستن ویگ، پدرو پاسکال در نقش مکس لرد، کانی نیلسن، رابین رایت، راوی پتل، گابریلا وایلد، ساندریا شرما، کریستوفر پولاها، عمرو واکد و ناتاشا روتول، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Wonder Woman 1984 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند قسمت اول، کارگردانی دنباله فیلم Wonder Woman بر عهده پتی جنکینز بوده است که قصد دارد پس از قسمت سوم، این مجموعه را ترک کند

تیموتی شالامی، ربکا فرگوسن، اسکار آیزاک، استلان اسکارشگورد، جاش برولین، خاویر باردم، زندیا، جیسون موموآ، دیو باتیستا، ديويد دستمالچيان، چانگ چن و شارلوت رمپلینگ، از جمله بازیگرانی هستند که در ریبوت فیلم Dune حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. دنی ویلنوو وظیفه کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته است. فیلم Dune قرار است یک فیلم دو قسمتی باشد که انتظار می‌رود تولید قسمت دوم از سال آینده آغاز شود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده