نویسنده: مهرداد داودی
// جمعه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۸

اولین پوستر برنامه هم رفیق شهاب حسینی منتشر شد

مدتی پیش اعلام شد که شهاب حسینی برنامه «همرفیق» را خواهد ساخت و اخیرا اولین پوستر این برنامه گفت‌وگو محور منتشر شده است.

چندی پیش بود که خبری راجع به تصمیم شهاب حسینی مبنی بر ساختن یک برنامه گفتگومحور با نام «همرفیق» به گوش رسید. برنامه‌ای که نه در تلویزیون، که در بستر شبکه نمایش خانگی پخش خواهد شد. پس از انتشار اخبار ابتدایی، اخبار دیگری مبنی بر عدم اعطای مجوز به شهاب حسینی به‌دست رسید. حالا بنابر جدیدترین اخبار سینمای ایران، مقدمات ساخته شدن «همرفیق» فراهم شده و اولین پوستر آن نیز رونمایی شده است. پوستر برنامه «همرفیق» به شکل زیر است.

شهاب حسینی در پوستر همرفیق

کارگردانی و اجرای برنامه «همرفیق» برعهده شهاب حسینی است و تهیه‌کننده آن حسن خدادادی خواهد بود. این برنامه به نویسندگی سروش صحت از مهرماه سال جاری پخش خواهد شد. برنامه «همرفیق» با حضور تماشاچیان ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی ضبط خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این برنامه به‌عنوان تماشاچی به اپلیکیشن «آپ» مراجعه کنند. برنامه گفتگومحور «همرفیق» در بستر نماوا پخش خواهد شد. 

شهاب حسینی بازیگر شناخته شده‌ی سینمای ایران است که در فیلم‌های مختلفی مانند «رخساره»، «آدمک‌ها»، «گرداب»، «بچه‌های ابدی»، «دل‌شکسته»، «محیا»، «سوپر استار»، «درباره الی»، «پرسه در مه»، «ساکن طبقه وسط»، «جدایی نادر از سیمین»، «آشغال‌های دوست داشتنی» و «فروشنده» بازی کرده است. او برای بازی در فیلم سینمایی «فروشنده» جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره کن را از آن خود کرده است.

نظر شما کاربران زومجی درباره ورود شهاب حسینی به عرصه اجرا چیست؟


منبع همرفیق
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده