نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۰۲

تاریخ شروع فیلمبرداری دو اپیزود پایانی فصل پنجم سریال Lucifer اعلام شد

ظاهراً شبکه‌ی نتفلیکس اوایل مهرماه امسال را برای شروع فیلم‌برداری دو قسمت پایانی فصل پنجم سریال جنایی درام Lucifer تعیین کرده است.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شبکه‌ی نتفلیکس به شروع دوباره‌ی تولید دو اپیزود پایانی فصل پنجم سریال Lucifer (لوسیفر) چراغ سبز نشان داده است و تاریخ ۴ مهر ۱۳۹۹ (۲۵ سپتامبر ۲۰۲۰) را برای این منظور در نظر گرفته است. از قرار معلوم تهیه‌کنندگان در نظر دارند تا مراحل فیلم‌برداری فصل ششم و پایانی این سریال جنایی درام را بلافاصله پس از پایان کار فصل پنجم آغاز کنند. سریال Lucifer ماجراهای لوسیفر مورنینگ‌استار، نخستین فرشته‌ی سقوط کرده را روایت می‌کند که تاج‌وتخت خود را به‌دلیل نارضایتی و خستگی از فرمانروایی جهنم رها می‌کند و به زمین می‌رود تا با همکاری کارآگاه کلوئی دکر از اداره‌ی پلیس شهر لس‌آنجلس به دستگیری جنایتکاران بپردازد.

شبکه‌ی فاکس تولید سریال «لوسیفر» را پس از فصل سوم به یک‌باره لغو کرد، اما شبکه‌ی نتفلیکس آن را باری دیگر با تولید فصل چهارم و پنجم احیا کرد. تام الیس در نقش لوسیفر مورنینگ‌استار، لورن جرمن در نقش کارآگاه کلوئی دکر، کوین آلخاندرو در نقش دَن اسپینوزا، دیوید برایان وودساید در نقش اَمِنِدیل، لزلی ان برنت در نقش مَزیکین، اسکارلت استوز در نقش بئاتریس، راچل هاریس در نقش دکتر لیندا مارتین، کوین رانکین در نقش کاراگاه مالکولم گراهام، تریشا هلفر در نقش شارلوت ریچاردز، ایمی گارسیا در نقش الا لوپز، تام ولینگ در نقش ستوان مارکوس پیرس و اینبار لاوی در نقش حوا، از بازیگران سریال Lucifer هستند. فصل پنجم سریال در ابتدا قرار بود که ۱۰ قسمتی باشد، اما نتفلیکس در جریان تولید آن سفارش ساخت ۶ قسمت اضافی را صادر کرد که در دو بخش ۸ قسمتی پخش خواهد شد.

سریال Lucifer براساس کاراکترهای کمیک بوکی خلق‌شده توسط نیل گیمن، سم کیت و مایک درینگن‌برگ برای شرکت ورتیگو تولید می‌شود که زیرمجموعه‌ی شرکت دی‌سی اینترتینمنت به‌حساب می‌آید. شرکت وارنر برادرز تله‌ویژن با همکاری دو شرکت «جری بروکهایمر تله‌ویژن» و «اَگرسیو مدیاکرتی» وظیفه‌ی تولید این سریال را برعهده دارند. جری بروکهایمر، جاناتان لیتمن، ایلدی مودروویچ و جو هندرسون نیز به‌عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی سریال «لوسیفر» فعالیت می‌کنند و لن وایزمن کارگردان و تهیه‌کننده‌ی اجرایی و تام کاپینوس مشاور اجرایی آن است. شما می‌توانید ۸ اپیزود ابتدایی فصل پنجم سریال را از شبکه‌ی نتفلکیس مشاهده کنید و نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده