نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۱۲

کلویی گریس مورتس در فیلم Mother/Android نقش آفرینی می کند

کلویی گریس مورتس قرار است در فیلم Mother/Android بازی کند که نویسنده فیلم بتمن وظیفه نوشتن کارگردانی آن را بر عهده دارد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، متسون تاملین پس از نوشتن فیلمنامه آثاری چون فیلم Project Power (پروژه قدرت)، فیلم Little Fish و اخیرا فیلم The Batman (بتمن)، حالا وظیفه کارگردانی یک فیلم علمی تخیلی را بر عهده گرفته است. طبق خبری که هالیوودریپورتر منتشر کرده، این فیلم علمی تخیلی قرار است Mother/Android (مادر/اندروید) نام داشته باشد که کلویی گریس مورتس، بازیگر فیلم Let Me In (مرا راه بده) و فیلم Hugo (هوگو)، قرار است نقش اصلی این فیلم را بازی کند. همچنین مت ریوز از استودیو 6th & Idaho نیز قرار است به‌عنوان تهیه‌کننده در فیلم Mother/Android حضور داشته باشد. 

علاوه‌بر کارگردانی، تاملین وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Mother/Android را نیز بر عهده دارد که درواقع این فیلم براساس داستان زندگی خود و تجربه پدر و مادرش در به‌دنیا آوردن وی است. تاملین در بیانیه منتشر شده گفت: «فیلم مادر/اندروید یک داستان کاملا شخصی است که از تمامی فداکاری‌هایی که برای آوردن من به این جهان انجام شده، الهام گرفته شده است. من از همکاری با میرامکس و دوستم مت ریوز در این پروژه بسیار خوشحالم که قرار است داستانی در مورد قدرت بشر در تاریک‌ترین دوره را بیان کنیم».

تمرکز داستان فیلم Mother/Android روی یک زوج جوان به‌نام جورجیا با بازی مورتس و سم است که در تلاش هستند تا از کشور خود که درگیر یک جنگ غیر منتظره با هوش مصنوعی است، فرار کنند. این زن و شوهر پیش از به‌دنیا آمدن اولین فرزندشان و برای رسیدن به منطقه‌ای امن باید با No Man’s Land که یک دژ از قیام اندرویدی است، مواجه شوند تا سرانجام فرزند خود را در یک منطقه امن به‌دنیا بیاورند. این پروژه دومین همکاری تاملین و ریوز است که پیش از این در فیلم The Batman با یکدیگر همکاری کرده بودند. همچنین مورتس اخیرا در فیلم Tom and Jerry (تام و جری) به ایفای نقش پرداخته است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده