نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۶

رابرت داونی جونیور پایان کار خود با مارول را تأیید کرد

رابرت داونی جونیور هنرپیشه شخصیت آیرون من در فیلم‌های دنیای سینمایی مارول در پادکست SmartLess بار دیگر تأیید کرد که کار او با MCU به‌طور کامل به پایان رسیده است.

جیسون بیتمن (Jason Bateman)، شان هایس (Sean Hayes) و ویل آرنت (Will Arnett) در قسمت جدید پادکست SmartLess میزبان رابرت داونی جونیور بازیگر محبوب نقش آیرون من در دنیای سینمایی مارول بودند و در خلال گفتگوی خود، در خصوص احتمال حضور مجدد RDJ در فیلم‌های آینده MCU صحبت کردند. جونیور در پاسخ به سؤالی که از نحوه مدیریت زمان بین ارتباط کافی با خانواده و حضور در دنیای پرسروصدای مارول از او پرسیده شده، با قطعیت پاسخ می‌دهد که بعد از اتفاقات بزرگ Avengers: Endgame «کار ما به‌طور کلی به پایان رسیده است.»

بنابراین به نظر می‌رسد طرفدارانی که هنوز برای بازگشت آیرون من محبوب خود در فیلم‌های آینده مارول اندکی امید داشتند، باید این موضوع را فراموش کنند. البته طرز بیان رابرت داونی جونیور می‌توان به تعهد او برای ساخت فیلم‌های اختصاصی و نقش‌های اصلی ارتباط داشته و همچنان احتمال حضور محدود او در پروژه‌های MCU را زنده نگه دارد. قبلاً شایعاتی مبنی بر احتمال حضور تونی استارک (آیرون من) در فیلم Marvel's Black Widow خبرساز شده بود.

Robert Downey Jr

بعد از انتشار اخبار مربوط‌به احتمال حضور RDJ در فیلم بلک ویدو، شایعات دیگری در این رابطه منتشر شدند که به احتمال رویداد این اتفاق به شکل صحنه‌های حذف شده فیلم Captain America: Civil War اشاره می‌کردند. در این صحنه که تنها چند اسکرین‌شات از آن منتشر شده بود، تونی استارک با ناتاشا رومانوف (بلک ویدو) دیدار کرده و به می‌گوید که باید فرار کند. باتوجه به اینکه اتفاقات فیلم مستقل Black Widow بین وقایع Civil War و Avengers: Infinity War رخ می‌دهد، این صحنه می‌تواند به‌عنوان پُلی بین وقایع این دو فیلم در نظر گرفته شود.

در صورتی که این اتفاق درنهایت به واقعیت بپیوندد، طرفداران مارول مطمئناً از حس خاطره‌انگیز و نوستالژیک دوران Civil War که آیرون من و بلک ویدو هنوز زنده بودند بسیار خوشحال خواهند شد. ضمن اینکه این تجدید دیدار می‌تواند تکمیل کننده‌ی خط داستانی منسجمی که از اولین داستان بلک ویدو در این مجموعه (Iron Man 2) آغاز شد، در نظر گرفته شود.

البته که در دنیای سینمایی مارول هیچوقت نمی‌توان احتمالات ضعیف را به‌طور کلی رد کرد. بااین‌حال فعلاً اینطور به نظر می‌رسد که ذهنیت Downey از نقش آیرون من فاصله گرفته و ایده‌های دیگری را در ذهن دارد؛ اما همچنان راه‌های زیادی برای بازگرداندن جونیور به پروژه‌های آینده استودیوی مارول وجود دارد. فلش بک‌ها و خطوط داستانی مختلف، همگی از ابزارهای کامیک بوک‌ها برای بازگردادن یک شخصیت به شمار می‌روند. باتوجه به اینکه شخصیت آیرون هارت در حال بازگشت به دنیای سینمایی مارویل است، استفاده از صدای رابرت داونی جونیور برای سیستم هوش مصنوعی لباس او می‌تواند از دیگر نشانه‌هایی باشد که همچنان امیدها را زنده نگه می‌دارد.

Black Widow به‌عنوان جدیدترین قسمت از مجموعه سینمایی مارول در تاریخ ۶ نوامبر (۱۶ آبان) روی پرده سینما خواهد رفت.


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده