نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۵۸

تصاویر جدید Dune ما را بیشتر با دنیای این فیلم آشنا می‌کند

مجله امپایر تصاویر جدیدی از فیلم Dune را منتشر کرده است که نمای بهتری از دنیای فیلم و اتفاقات آن را نشان می‌دهد.

شماره جدید مجله امپایر به فیلم Dune (تل ماسه) اختصاص داده شده و به همین منظور سه تصویر روی جلد که به این فیلم علمی تخیلی اختصاص داده شده بود، را منتشر کرد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از فیلم تل‌ماسه منتشر شده است. مجله امپایر سه تصویر جدید از فیلم Dune را منتشر کرده که در تصویر اول شاهد حضور پاول آترییدز با بازی تیموتی شالامی و چانی با بازی زندیا، درکنار یکدیگر در میان صخره‌ها هستیم. در تصویر دوم دوک لتو آترییدز با بازی اسکار آیزاک و گرنی هالک با بازی جاش برولین دیده می‌شوند و در تصویر سوم، دانکن آیداهو با بازی جیسون موموآ در حال مبارزه قابل مشاهده است. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

تیموتی شالامی و زندیا در فیلم Dune

اسکار آیزاک و جاش برولین در فیلم Dune

جیسون موموآ در حال مبارزه و جنگیدن در فیلم Dune

همچنین شالامی در مورد منبع الهام دنیای فیلم سخن گفت که فیلم‌برداری این صحنه‌ها در وادی رم در اردن انجام شده است و طبق گفته وی، هیچ پرده سبز یا چیز دیگری در این صحنه‌ها وجود ندارد. ربکا فرگوسن، استلان اسکارشگورد، خاویر باردم، دیو باتیستا، ديويد دستمالچيان، چانگ چن و شارلوت رمپلینگ، دیگر بازیگرانی هستند که در ریبوت فیلم Dune حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. دنی ویلنوو، کارگردان آثاری چون فیلم Enemy (دشمن)، فیلم Prisoners (زندانیان)، فیلم Sicario (سیکاریو)، فیلم Arrival (ورود) و فیلم Blade Runner 2049 (بلید رانر ۲۰۴۹)، وظیفه کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته است.

فیلم Dune برای اکران در تاریخ ۱۸ دسامبر (۲۸ آذر) برنامه‌ریزی شده است. اولین تریلر رسمی فیلم Dune قرار است در تاریخ ۹ سپتامبر (۱۹ شهریور) و ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه به وقت تهران منتشر شود، اما پیش از آن یک تیزر تریلر از این فیلم علمی‌تخیلی پیش از نمایش فیلم Tenet (تنت) در برخی از سالن‌های سینما پخش می‌شود که این تریلر توسط برخی از طرفداران فاش شده است. بااین‌حال، تریلر رسمی فیلم دیون با تریلری که در سینماها نمایش داده شده، تفاوت دارد و طولانی‌تر است. 


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده