نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۱۵

تصاویر فیلم Justice League Dark ظاهر متفاوت سوامپ تینگ را نشان می‌دهد

به‌تازگی کانسپت‌ آرت‌هایی از فیلم لایو اکشن و لغو شده Justice League Dark منتشر شده که در آن شاهد ظاهر متفاوت سوامپ تینگ هستیم.

سال‌ها است که شاهد انتشار اخباری مبنی بر ساخت فیلم Justice League Dark (لیگ عدالت تاریک) هستیم که هرگز این پروژه‌ها فراتر از کاغذ و ایده نرفته و لغو شده‌اند. هرچند مدتی پیش تایید شد که شرکت بد ربات که به جی جی آبرامز تعلق دارد، در حال ساخت سریالی لایو اکشن براساس این مجموعه ماورا الطبیعه DC برای شبکه HBO Max است و به‌نظر می‌رسد که بالاخره ممکن است شاهد ساخت اقتباسی لایو اکشن براساس این کمیک محبوب باشیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویری از فیلم Justice League Dark به کارگردانی داگ لیمان منتشر شده است. داگ لیمان، کارگردان فیلم Edge of Tomorrow (لبه فردا)، در یک دوره زمانی قرار بود فیلم لیگ عدالت تاریک را کارگردانی کند.

حالا هوستون شارپ کانسپت آرت‌های جدیدی از این پروژه را منتشر کرده است که در آن شاهد ظاهر متفاوت سوامپ تینگ در نسخه داگ لیمان فیلم Justice League Dark هستیم. در این نسخه، سوامپ تینگ ظاهری لاغر و بلندتر از نسخه اصلی دارد و همچنین ظاهرا بیشتر شبیه به یک نسخه از شخصیت گروت است. شارپ توضیح داد که لیمان ایده داشت که سوامپ تینگ درواقع روح باتلاق است و پس از اینکه گروهی در حال آتش زدن جنگل و گیاهان هستند، شاهد ورودش هستیم. شما در ادامه می‌توانید این دو تصویر را مشاهده کنید:

سوامپ تینگ در حال شکل گرفتن در فیلم لغو شده Justice League Dark

سوامپ تینگ در فیلم لغو شده Justice League Dark

داگ لیمان ایده متفاوتی از فیلم Justice League Dark داشت که شارپ با انتشار تصاویر بیشتر، ما را بیشتر با این نسخه از مجموعه لیگ عدالت تاریک آشنا می‌کند. همچنین گیرمو دل تورو که برای کارگردانی فیلم The Shape of Water (شکل آب) ۲ جایزه اسکار دریافت کرده بود، نیز در یک دوره زمانی قرار بود فیلم Justice League Dark را کارگردانی کند.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده