نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۹ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۲۸

همکاری جی جی آبرامز با HBO Max برای ساخت سه سریال از جمله Justice League Dark

شبکه HBO Max سفارش ساخت سه سریال به استودیو جی جی آبرامز را ارائه کرده که در آن سریال Justice League Dark و سریالی پیش درآمد براساس رمان نیز دیده می‌شود.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شرکت بد ربات که به جی جی آبرامز تعلق دارد، در حال ساخت سه سریال جدید برای شبکه HBO Max است. طبق خبری که هالیوودریپورتر منتشر کرده، این سه سریال شامل سریال Justice League Dark (لیگ عدالت تاریک)، یک سریال پیش درآمد براساس رمان و فیلم The Shining (درخشش) و سریال Duster (روپوش) که یک اثر اورجینال خواهد بود، می‌شود. سریال Overlook (اورلوک) که سریال پیش درآمد درخشش خواهد بود، قرار است یک سریال ترسناک-دلهره‌آور از شخصیت‌های رمان The Shining اثر استیون کینگ باشد. سریال Overlook قرار است داستان‌ها و ماجراهای وحشتناک گفته نشده ترسناک‌ترین هتل تاریخ داستان‌های آمریکایی را روایت کند. 

 Justice League Dark

داستین تامسن و اسکات براون که پیش از این با کینگ در سریال Castle Rock (کسل راک) همکاری کرده بودند، وظیفه ساخت و نوشتن فیلمنامه سریال Overlook را بر عهده دارند که این سریال ترسناک قرار است در ۱۰ قسمت تولید و منتشر شود. همچنین سریالی براساس شخصیت‌های مجموعه کمیک Justice League Dark در دست ساخت است که اطلاعات بیشتر قرار است در آینده منتشر شود. گروه لیگ عدالت تاریک در سال ۲۰۱۲ توسط پیتر ملیگان خلق و برای اولین‌بار معرفی شد که جان کنستانین، سایه (مرد تغییرپذیر)، زاتانا، ددمن و مادام زندو، اعضای این گروه فراطبیعی را تشکیل می‌دهند. پیش از این در بهمن سال گذشته خبرهایی مبنی بر احتمال ساخت فیلم و سریال براساس این کمیک توسط بد ربات منتشر شده بود که در نهایت این شایعات درست بودند.

همچنین سریال اورجینال بد ربات و آبرامز Duster نام دارد که آبرامز به‌همراه لاتویا مورگان، نویسنده سریال The Walking Dead (مردگان متحرک)، روی فیلمنامه آن کار می‌کنند. اتفاقات سریال Duster در دهه ۷۰ میلادی و در جنوب غربی آمریکا جریان دارد و داستان یک راننده جسور و قانون گریز که برای یک سندیکای جنایت‌کار در حال رشد فعالیت می‌کند، را به تصویر می‌کشد که زندگی افتضاح وی قرار است به یک زندگی وحشیانه، احمقانه و بسیار خطرناک تبدیل شود. آبرامز به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در هر سه سریال حضور خواهد داشت و هر سه سریال براساس قرارداد با وارنرمدیا توسط بخش تلویزیون بد ربات تولید و از HBO Max منتشر خواهد شد که انتظار می‌رود اطلاعات بیشتر در آینده منتشر شود.

شبکه HBO Max قرار است از ماه می ۲۰۲۰ (اردیبهشت یا خرداد ۱۳۹۹) آغاز به‌کار کند


منبع EW
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده