نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۱۰

بری کیوگن به جمع بازیگران فیلم The Batman اضافه شد

بری کیوگن با حضور در فیلم The Batman، به جمع بازیگرانی پیوست که هم در آثار مارول و هم در آثار DC حضور پیدا کرده‌اند.

بامداد روز گذشته و در حاشیه رویداد دیجیتالی DC FanDome بود که اولین تریلر رسمی فیلم The Batman (بتمن) منتشر شد و توانست نظر مثبت طرفداران را به خود جلب کند. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگر دیگری در قسمت جدید فیلم Batman تایید و اعلام شده است. طبق اطلاعاتی که برادران وارنر در فهرست بازیگران فیلم بتمن ثبت کرده، نام بری کیوگن نیز در آن دیده می‌شود. کیوگن نقش افسر استنلی مرکل را بر عهده دارد. بدون شک طرفداران دنیای کمیک این شخصیت را خیلی زود به یاد می‌آورند؛ او اولین همکاری جیم گوردون در GCPD بود.

بااین‌حال، استنلی مرکل در کمیک Batman: Dark Victory توسط سوفیا فالکون کشته شد. کیوگن تا حد زیادی نسبت به شخصیت گوردون در فیلم بتمن جوان‌تر است و بنابراین این احتمال وجود دارد که او به‌عنوان یک پلیس تازه‌کار معرفی شود که در این صورت اگر او در اتفاقات فیلم The Batman زنده بماند، نباید خیلی باعث تعجب کسی شود و شاید او نقش پر رنگ‌تری را نیز در آینده فیلم Batman داشته باشد. کیوگن بیشتر برای بازی در فیلم Dunkirk (دانکرک)، فیلم The Killing of a Sacred Deer (کشتن گوزن مقدس)، فیلم American Animals (حیوانات آمریکایی) و دو قسمت از سریال Chernobyl (چرنوبیل) شناخته می‌شود.

رابرت پتینسون در نقش بروس وین در فیلم The Batman / بتمن

همچنین کیوگن فیلم Green Knight به‌کارگردانی دیوید لاوری بازی کرده است، اما موردی که بدون شک نظر طرفداران را به خود جلب کرده، حضور کیوگن در فیلم The Eternals (اترنالز) است که او در این فیلم از دنیای سینمایی مارول نقش درویگ را بر عهده دارد. علاوه‌بر کیوگن، رابرت پتینسون، زوئی کراویتز، جفری رایت، پل دینو، اندی سرکیس، کالین فارل، پیتر سارسگارد، جان تورتورو و جیمی لاوسون، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم The Batman حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه قسمت جدید فیلم بتمن بر عهده مت ریوز بوده است.

فیلم The Batman برای اکران در تاریخ ۱ اکتبر ۲۰۲۱ (۹ مهر ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است. همچنین در خبری دیگر، مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم بتمن قرار است از اوایل ماه سپتامبر (شهریور) از سر گرفته شود.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده