// شنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۰۱

تریلر جدید فیلم واندر وومن 1984 در رویداد DC FanDome پخش شد

فیلم Wonder Woman 1984 بدون شک یکی از فیلم‌های ابرقهرمانی مورد انتظار است. دقایقی قبل و در اولین پنل رویداد DC FanDome که هم‌اکنون به‌صورت آنلاین در حال برگزاری است، سازندگان تریلر جدید این اثر را پخش کردند.

پتی جنکینز: فیلم Wonder Woman 1984 مثل «تنت» به اکران سینمایی وفادار می‌ماند و به صورت مستقیم وارد بازار خانگی نمی‌شود

همچنان طرفداران از «واندر وومن» پتی جنکینز با بازی گل گدوت به‌عنوان فیلمی یاد می‌کنند که DCEU را نجات داد. چرا که این فیلم با کسب فروش کافی در باکس آفیس تبدیل به آخرین کورسوی امید DCEU برای دی سی و برادران وارنر شد و کاری کرد که این دنیای سینمایی تا امروز ادامه پیدا کند؛ بتواند همچنان آینده‌ای برای خود متصور شود. به همین خاطر اصلا عجیب نیست که برادران وارنر می‌خواهد بودجه و امکانات لازم برای ساخت سه‌گانه‌ی «واندر وومن» را در اختیار جنکینز بگذارد و حساب ویژه‌ای روی موفقیت «واندر وومن 1984» در سال ۲۰۲۰ میلادی باز کند. فیلمی که کریس پاین و کریستن ویگ دیگر نقش‌آفرین‌های اصلی آن هستند و داستان آن زن شگفت‌انگیز را با چیتا مواجه خواهد کرد. البته پدرو پاسکال (بازیگر نقش اوبرین مارتل در سریال Game of Thrones) و رابین رایت هم عضو گروه بازیگران «واندر وومن 1984» هستند.

فیلم Wonder Woman 1984 که زومجی آن را در فهرست «مورد انتظارترین فیلم های اکشن سال ۲۰۲۰» قرار داده است، در تاریخ ۲ اکتبر (۱۱ مهر) اکران می‌شود.

فیلم Wonder Woman 1984 و دختر پر زرق و برق

تماشا تریلر جدید فیلم Wonder Woman 1984 در یوتیوب


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده