نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۵۹

دنباله فیلم 47Ronin توسط نتفلیکس در دست ساخت است

شبکه نتفلیکس در حال ساخت یک دنباله براساس فیلم 47Ronin است که کارگردان این پروژه را نیز استخدام کرده، اما شاید آن چیزی نباشد که انتظارش را داشتید.

فیلم 47Ronin در سال ۲۰۱۳ با بودجه بسیاری بزرگی تولید و روی پرده‌های سینما رفت، اما نه‌تنها این فیلم اکشن فانتزی نتوانست نظر مثبت منتقدان را جلب کند، بلکه در گیشه نیز با استقبال سرد تماشاگران مواجه شد و این فیلم درواقع یک شکست تجاری بزرگ را تجربه کرد. در این فیلم کیانو ریوز نقش شخصیت کای را بر عهده داشت که به اویشی، رهبر ۴۷ رونین ملحق می‌شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دنباله فیلم چهل و هفت رونین در دست ساخت است. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، دنباله فیلم 47Ronin پس از هفت سال در دست ساخت است و این فیلم قرار است از شبکه نتفلیکس منتشر شود. 

همچنین وظیفه کارگردانی دنباله فیلم 47Ronin بر عهده ران یوآن خواهد بود و این فیلم توسط Universal 1440 تولید و از شبکه نتفلیکس منتشر خواهد شد. علاوه‌بر این گفته می‌شود که اتفاقات فیلم ۴۷ رونین در دوره متفاوتی جریان دارد. یوآن در حال حاضر بیشتر برای بازی در فیلم Mulan (مولان) و فیلم The Paper Tigers شناخته می‌شود که در هر دو فیلم از صحنه‌های اکشن فیزیکی و هنرهای رزمی استفاده شده است. همچنین او وظیفه کارگردانی فیلم Unspoken: Diary of an Assassin و فیلم Step Up China را نیز بر عهده داشته است و همچنین وی سابقه طولانی به‌عنوان بدلکار صحنه‌های اکشن فیلم‌های مختلف دارد.

ران یوآن در فرش قرمز فیلم Mulan / مولان

همچنین اتفاقات دنباله فیلم 47Ronin قرار است حدود ۳۰۰ سال پس از حوادث قسمت اول جریان داشته باشد و باتوجه‌به این موضوع، مشخص نیست که اصلا شاهد بازگشت بازیگری در قسمت دوم خواهیم بود یا سازندگان فیلم از یک تیم بازیگری متفاوت استفاده خواهند کرد. بااین‌حال، اگر شاهد بازگشت کیانو ریوز در قسمت دوم فیلم چهل و هفت رونین باشیم، ممکن است توضیحاتی برای این موضوع وجود داشته باشد.

یوآن در ارتباط با دنباله فیلم 47Ronin گفت: «من از همکاری با یونیورسال و تیم تولید کننده بسیار هیجان زده هستم که قرار است یک اثر با ژانرهای ترکیبی چون هنرهای رزمی، اکشن، ترسناک و سایبرپانکی استفاده کنیم. این فیلم قرار است یک اثر سرگرم کننده، پر تنش و بسیار هیجان انگیز برای بینندگان در سراسر جهان باشد». در صورت موفقیت دنباله فیلم ۴۷ رونین، این فیلم به فیلم‌های اکشن و موفق شبکه نتفلیکس چون فیلم Extraction (استخراج) و فیلم The Old Guard (نگهبانانی از دیرباز) خواهد پیوست که طی چند ماهه گذشته با استقبال گسترده بینندگان مواجه شده بودند.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده