نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۳۵

پر درآمدترین بازیگران مرد در سال ۲۰۲۰ مشخص شدند؛ دواین جانسون و رایان رینولدز در صدر

فوربس به رسم هر سال فهرست پر درآمدترین بازیگران مرد را منتشر کرده است که در دواین جانسون و رایان رینولدز در صدر فهرست سال ۲۰۲۰ قرار دارند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فهرست پر درآمدترین بازیگران مرد در سال ۲۰۲۰ منتشر شده است که شاهد چند غافلگیری نیز هستیم. به رسم هر سال فوربس فهرست ۱۰ بازیگر پر درآمد مرد در سال ۲۰۲۰ را منتشر کرده است که طبق انتظار دواین جانسون با ۸۷.۵ میلیون دلار درآمد در صدر این فهرست قرار دارد. تخمین زده شده که او به‌تنهایی برای بازی در فیلم Red Notice (اعلان قرمز) حدود ۲۳.۵ میلیون دلار از نتفلیکس دریافت کرده است و این در حالی است که بخشی از درآمد جانسون به فعالیت اقتصادی او ارتباط دارد که این موضوع شامل درآمد از شرکت لباس Under Armour نیز می‌شود که برند Project Rock که به جانسون تعلق دارد، را تولید می‌کند. راک پر درآمدترین بازیگر مرد در سال ۲۰۱۹ نیز بوده است.

رایان رینولدز

در رتبه دوم رایان رینولدز با درآمد ۷۱.۵ میلیون دلار دیده می‌شود که برای بازی در فیلم Red Notice و فیلم Six Underground (شِش زیرزمینی) از نتفلیکس برای هر کدام ۲۰ میلیون دلار دریافت کرده است. مارک والبرگ با درآمد ۵۸ میلیون دلار، بن افلک با درآمد ۵۵ میلیون دلار، وین دیزل با درآمد ۵۴ میلیون دلار و آکشای کومار از بالیوود با درآمد ۴۸.۵ میلیون دلار، به ترتیب در رتبه‌های سوم تا ششم قرار گرفته‌اند. لازم به توضیح است که تمامی درآمد بازیگران بابت دستمزد حضور در فیلم یا سریال جدید نیست و این درآمد ممکن است در رابطه با حق امتیاز فروش آثار قبلی یا فروش محصولات تجاری با برند آن‌ها باشد.

لین-منوئل میرندا (با ۴۵.۵ میلیون درآمد) نیز به‌لطف فروش حق پخش تئاتر همیلتون به دیزنی با مبلغ ۷۵ میلیون دلار و پخش آن از دیزنی پلاس، در بین ۱۰ بازیگر پردآمد در سال ۲۰۲۰ قرار گرفته است و همچنین جکی چان با درآمد ۴۰ میلیون دلار، در رتبه دهم قرار گرفته است. چان از دهه ۶۰ میلادی در حال بازیگری است. لازم به ذکر است که این فهرست براساس درآمد بازیگران از تاریخ ۱ ژوئن ۲۰۱۹ تا ۱ ژوئن ۲۰۲۰ (۱۱ خرداد ۱۳۹۸ تا ۱۲ خرداد ۱۳۹۹) تهیه شده و فهرست ۱۰ بازیگر پر درآمد زن نیز به‌زودی منتشر خواهد شد.

شما در ادامه می‌توانید فهرست کامل ۱۰ بازیگر پر درآمد مرد در سال ۲۰۲۰ را مشاهده کنید:

  • ۱) دواین جانسون (راک) با ۸۷.۵ میلیون دلار درآمد
  • ۲) رایان رینولدز با ۷۱.۵ میلیون دلار درآمد
  • ۳) مارک والبرگ با ۵۸ میلیون دلار درآمد
  • ۴) بن افلک با ۵۵ میلیون دلار درآمد
  • ۵) وین دیزل با ۵۴ میلیون دلار درآمد
  • ۶) آکشای کومار با ۴۸.۵ میلیون دلار درآمد
  • ۷) لین-منوئل میرندا با ۴۵.۵ میلیون دلار درآمد
  • ۸) ویل اسمیت با ۴۴.۵ میلیون دلار درآمد 
  • ۹) آدام سندلر با ۴۱ میلیون دلار درآمد
  • ۱۰) جکی چان با ۴۰ میلیون دلار درآمد


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده