نویسنده: فریده صالحی
// جمعه, ۱ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۱

دواین جانسون پردرآمدترین بازیگر سال 2019 شد

سایت خبری فوربز به‌تازگی لیستی از پردرآمدترین بازیگران مرد سال ۲۰۱۹ را منتشر کرده که نام دواین جانسون و کریس همسورث در بالاترین جایگاه این فهرست دیده می‌شود.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر فیلم Hobbs & Shaw (هابز و شاو) یعنی دواین جانسون، پردرآمدترین بازیگر سال ۲۰۱۹ شناخته شده است. او از تاریخ ۱ ژوئن سال ۲۰۱۸ (۱۱ خرداد ۱۳۹۷) تا ۱ ژوئن ۲۰۱۹ (۱۱ خرداد ۱۳۹۸) درآمد سرسام‌آوری بالغ بر ۸۹.۴ میلیون دلار را به دست آورده است. براساس گزارشی که سایت خبری فوربز تهیه کرده است، جانسون از فیلم Jumanji: The Next Level (جومانجی: مرحله بعد) قرار است چیزی حدود ۲۳.۵ میلیون دلار را به اضافه‌ی ۱۵٪ درآمد باکس آفیس به دست بیاورد. علاوه‌بر این، این کشتی‌گیر سابق در سریال Ballers (فوتبالیست‌ها) که از شبکه HBO پخش می‌شد و شخصیت اصلی داستان را ایفا می‌کرد، بابت هر قسمت حضور، ۷۰۰ هزار دلار کسب می‌کرد.

البته او به خاطر قراردادی هم که با شرکت Under Armour داشت، درآمد بیشتری را هم نسبت به فیلم و سریال‌های ذکر شده به دست می‌آورد. براساس گزارشی که سایت خبری فوربز منتشر کرده است، دیگر بازیگران پردرآمدی که در این فهرست قرار دارند، به شرح زیر هستند:

  • دواین جانسون – ۸۹.۴ میلیون دلار
  • کریس همسورث – ۷۶.۴ میلیون دلار
  • رابرت داونی جونیور – ۶۶ میلیون دلار
  • آکشی کومار – ۶۵ میلیون دلار
  • جکی چان – ۵۸ میلیون دلار
  • بردلی کوپر – ۵۷ میلیون دلار
  • ادم سندلر – ۵۷ میلیون دلار
  • کریس ایوانز – ۴۳.۵ میلیون دلار
  • پل راد – ۴۱ میلیون دلار
  • ویل اسمیت - ۳۵ میلیون دلار

پنج تن از بازیگرانی که در فهرست بالا قرار داشتند، در فیلم Avengers: Endgame (انتقام جویان: پایان بازی) ایفای نقش کرده بودند. این فیلم در باکس آفیس جهانی رکورد بزرگی را شکست و توانست چیزی حدود ۲۷۹۵.۹ میلیارد دلار به دست بیاورد. فیلم انتقام جویان: پایان بازی با این میزان درآمد توانست رکورد فیلم Avatar (آواتار) را که چندین سال در رأس قرار داشت، بشکند. براساس گزارش سایت خبری فوربز، رابرت داونی جونیور فقط ۲۰ میلیون دلار درآمد خود را از ایفای نقش شخصیت آیرون من به دست آورده است. او بعد از آن هم ۸ درصد از درآمد باکس آفیس را از آن خود کرده است. دیوید چیدکل، وکیل بخش سرگرمی در مصاحبه‌ای که اخیرا با گزارشگر فوربز داشت، اینگونه درباره این موضوع صحبت کرد:

افراد مشهوری مانند رابرت داونی جونیور و همچنین اسکارلت جوهانسون در حال حاضر بهانه‌ها و اهرم‌های خوبی دارند که بتوانند پاداش‌های بزرگ و عظیمی را از استودیوها بگیرند؛ آن هم استودیوهایی که صدها میلیون دلار هزینه می‌کنند تا فیلم‌های محبوب و مورد انتظاری مانند سری فیلم The Avengers (انتقام جویان)‌ را بسازند.


منبع ign
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده