نویسنده: مهرداد داودی
// سه شنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۵۹

مارتین اسکورسیزی برای شرکت فیلمسازی خود با اپل قرارداد امضا کرد

مارتین اسکورسیزی برای شرکت فیلمسازی خود یعنی Sikelia Productions با شرکت اپل قرارداد نخستین نگاه امضا کرده است.

دو ماه پس از تبدیل شدن اپل به تهیه کننده فیلم سینمایی Killers of the Flower Moon، شرکت اپل با مارتین اسکورسیزی قرارداد نخستین نگاه امضاء کرده است. به این ترتیب، این فیلمساز نام‌آشنا بنابر قراردادی چندساله شرکت فیلمسازی خود یعنی Sikelia Productions را برای فیلم‌ها و سریال‌هایی که خود او قرار است برای اپل تی‌وی پلاس تهیه یا کارگردانی کند، با اپل هماهنگ خواهد کرد. نمایندگان مارتین اسکورسیزی در این قرارداد شرکت‌های LBI Entertainment و WME بوده‌اند.

همکاری مذکور با فیلم سینمایی Killers of the Flower Moon به کارگردانی خود مارتین اسکورسیزی آغاز خواهد شد. فیلمنامه این فیلم را اریک راث با اقتباس از کتابی غیرداستانی نوشته دیوید گرن به رشته تحریر درآورده است و لئوناردو دی‌کاپریو و رابرت دنیرو نیز در آن بازی خواهند کرد. شرکت اپل مدتی پیش حق تهیه این فیلم سینمایی را با مبلغ ۱۸۰ میلیون دلار به‌دست آورد و پارامونت پخش آن در سینماها را برعهده خواهد داشت. تهیه‌کنندگان ساخته جدید مارتین اسکورسیزی، دان فردکین و بردلی توماس خواهند از Imperative Entertainment خواهند بود. فیلم Killers of the Flower Moon هم‌اکنون در مرحله پیش‌تولید است و انتظار می‌رود ساخت آن از ماه فوریه در اوکلاهاما آغاز شود.

مارتین اسکورسیزی / Martin Scorsese

شرکت فیلمسازی Sikelia Productions مدت‌ها پیش از معرفی رسمی توسط مارتین اسکورسیزی طی سال ۲۰۰۳، در بطن شرکت پارامونت به وجود آمده بود. این شرکت از آن زمان در ساخت تمام پروژه‌های مارتین اسکورسیزی دخیل بوده است. از فیلم‌های وی همچون The Irishman (ایرلندی) محصول سال ۲۰۱۹، Silence (سکوت) محصول ۲۰۱۶، The Wolf of Wall Street (گرگِ وال استریت) محصول ۲۰۱۳، Hugo (هیوگو) محصول ۲۰۱۱، Shutter Island (جزیره شاتر) محصول ۲۰۱۰، فیلم برنده‌ی اسکارِ The Departed (رفتگان) محصول ۲۰۰۶ و Aviator (هوانورد) محصول ۲۰۰۴ بگیرید تا سریال‌های Boardwalk Empire و Vinyl. به این فهرست همچنین باید نام مستندهای The 50 Year Argument و George Harrison: Living in the Material World و A Letter to Elia و Public Speaking و Shine A Light و No Direction Home: Bob Dylan را افزود. این شرکت همچنین مستند An Afternoon with SCTV، اثری بی‌نام از فران لبوویتز و اثری بدون‌نام دیگر از دیوید جانسن را در مرحله پساتولید دارد.

به این ترتیب شرکت اپل Sikelia را به فهرست شرکت‌هایی که با آن‌ها قرارداد نخستین نگاه امضاء کرده است، اضافه کرد. فهرست شامل شرکت فیلم سازی لئوناردو دی‌کاپریو با نام Appian Way، شرکت ادریس آلبا با نام Green Door Pictures، جنیفر دویسون برای برنامه‌های تلویزیونی و مستندها، شرکت ریدلی اسکات با نام Scott Free Productions، شرکت‌های تولید برنامه کودک‌ Sesame Workshop و Peanuts و شرکت‌های A24 و Imagine Documentaries.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده