// یکشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۰۰

تولید فیلم Killers of the Flower Moon مارتین اسکورسیزی از زمستان ۲۰۲۱ آغاز خواهد شد

فیلم Killers of the Flower Moon که بودجه‌ی درخواست‌شده توسط کارگردان آن را شبکه‌ی آنلاین اپل تی وی پلاس تکمیل کرد، احتمالا از فوریه ۲۰۲۱ یعنی حدودا ۶ ماه دیگر وارد پروسه‌ی فیلم‌برداری می‌شود.

اگر ویروس کرونا/کووید 19 و درکنار آن مشکلات به وجود آمده به خاطر بودجه‌ی زیاد درخواست‌شده توسط کارگردان از راه نمی‌رسیدند، احتمالا تا حالا فیلم‌برداری فیلم Killers of the Flower Moon در ایالت اکلاهما تمام شده بود. ولی این فیلم اقتباسی که لئوناردو دی‌کاپریو و رابرت دنیرو را به‌عنوان شناخته‌شده‌ترین بازیگرهای حاضر در خود می‌شناسد، اکنون می‌خواهد فیلم‌برداری خود را از اواسط زمستان پیش‌رو آغاز کند.

لئوناردو دیکاپریو به خاطر تغییر مداوم زمان فیلم‌برداری Killers of the Flower Moon، شانس بازی در فیلم‌های جدید گیرمو دل تورو و پل توماس اندرسون را از دست داد و بردلی کوپر هر ۲ نقش را به‌دست آورد

ساخته‌ی جدید مارتین اسکورسیزی از روی کتاب Killers of the Flower Moon: The Osage Murders and the Birth of the FBI به قلم دیوید گران و با فیلم‌نامه‌ای از اریک راث خلق خواهد شد. پروسه‌ی فیلم‌برداری این اثر هم ۱۶ هفته طول می‌کشد که باتوجه‌به بودجه‌ی زیاد درخواست‌شده برای آن، احتمالا خبر از استفاده‌ی جدی فیلم از جلوه‌های ویژه‌ی کامپیوتری می‌دهد. همچنین گفته می‌شود که همه‌ی عوامل اصلی ساخت فیلم آرام‌آرام در ماه‌های آتی به محل فیلم‌برداری می‌روند و در آن‌جا ساکن می‌شوند؛ تا وقتی که همه‌چیز مهیا شد، فیلم‌برداری را از ماه فوریه (حوالی ماه بهمن) کلید بزنند.

باتوجه‌به همین اخبار سینما و تلویزیون و درنظرگرفتن زمان بلندی که معمولا صرف تدوین فیلم‌های اسکورسیزی توسط تلما شونمیکر می‌شود، Killers of the Flower Moon در تاریخی نامشخص از سال ۲۰۲۲ میلادی اکران خواهد شد. البته به این شرط که مجددا زمان فیلم‌برداری آن به هر دلیلی عقب نیافتد. راستی خوش‌بختانه استودیو پارامونت در همکاری با اپل می‌خواهد پروسه‌ی تولید فیلم را مخصوصا باتوجه‌به بیماری کارگردان اثر، تا جای ممکن امن کند. پس باید امیدوار بود که ساخت فیلم Killers of the Flower Moon هیچ‌کدام از عوامل را مبتلا به کرونا نکند.

رودریگو پریتو، فیلم‌بردار ۵۴ساله‌ی اثر که مدتی قبل با تیلور سوئیفت برای ساخت موزیک ویدیو همکاری کرد، می‌گوید از تجربه‌های خود موقع ساخت آن اثر کوتاه برای فیلم‌برداری Killers of the Flower Moon بهره خواهد برد. چرا که آن‌جا فهمید چگونه می‌توان قاب‌های کلوزآپ را از دور و به شکل کاملا مجازی طراحی کرد. سازندگان می‌خواهند بازیگران حداقل لمس ممکن را داشته باشند و این یعنی Killers of the Flower Moon به دلایلی متفاوت با «مرد ایرلندی» (The Irishman)، مجددا مثل آن فیلم در بخش‌های زیادی گره‌خورده به CGIها خواهد بود.

گزارش‌ها نشان می‌دهند که Killers of the Flower Moon با بودجه‌ای نزدیک به ۲۰۰ میلیون دلار، دستمزدهای زیاد و بودجه‌ی تبلیغات، فقط برای بازگرداندن بودجه‌ی ساخت خود و ضرر ندادن به ۴۵۰ میلیون دلار فروش جهانی احتیاج دارد. این در حالی است که فیلم کمدی «گرگ وال استریت» (The Wolf of Wall Street) در مقام پرفروش‌ترین فیلم کارنامه‌ی اسکورسیزی توانست به کمتر از ۳۹۳ میلیون دلار فروش جهانی دست پیدا کند.


منبع The Film Stage
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده