نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۳۱

آدریا آرجونا به جمع بازیگران سریال Rogue One اضافه شد

آدریا آرجونا، بازیگر فیلم Morbius، جدیدترین بازیگری است که شاهد اضافه شدنش به جمع بازیگران سریال Rogue One هستیم.

همان‌طور که احتمالا خبر دارید، یک سریال پیش درآمد براساس فیلم Rogue One: A Star Wars Story (روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان) در دست ساخت است که تونی گیلروی در ادامه به این سریال اضافه شد و علاوه‌بر حضور به‌عنوان نویسنده فیلمنامه قسمت پایلوت (آزمایشی) و تهیه‌کننده، قرار است وظیفه کارگردانی چند قسمت را نیز بر عهده داشته باشد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگر دیگری در سریال روگ وان تایید و اعلام شده است. هالیوودریپورتر تایید کرد که آدریا آرجونا جدیدترین بازیگری است که به جمع این سریال بدون نام از دنیای جنگ ستارگان اضافه شده است و گفته می‌شود که او قرار است نقش مقابل دیگو لونا و نقش اصلی زن سریال را بر عهده داشته باشد. 

Rogue One: A Star Wars Story

آدریا آرجونا بیشتر برای بازی در فیلم Six Underground (شِش زیرزمینی) شناخته می‌شود و از دیگر کارهای وی می‌توان به فیلم Pacific Rim: Uprising (حاشیه اقیانوس آرام: طغیان)، فصل دوم سریال True Detective (کاراگاه حقیقی)، سریال Emerald City، سریال Good Omens (نشانه‌های خوب) و فیلم Triple Frontier (مرز سه‌گانه) اشاره کرد. همچنین قرار است شاهد حضور وی در فیلم Morbius (موربیوس) با بازی جرد لتو، نیز باشیم که این فیلم قرار است در تاریخ ۱۹ مارس ۲۰۲۱ (۲۹ اسفند ۱۳۹۹) اکران شود. علاو‌ه‌بر این، آرجونا در همکاری دوباره با نتفلیکس در فیلم Sweet Girl با بازی جیسون موموآ نیز نقش‌آفرینی کرده است.

علاوه‌بر آرجونا، دیگو لونا در نقش کاسین آندور، آلن تودیک در نقش K-2SO، جنویو اورایلی در نقش مان ماتما، استلان اسکاشگورد، دنیس گاف و کایل سالر، دیگر بازیگرانی هستند که در سریال Cassian Andor حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. پس از سریال The Mandalorian (مندلورین)، اسپین‌آف تلویزیونی فیلم Rogue One دومین سریال Star Wars خواهد بود که توسط لوکاس فیلم برای شبکه دیزنی پلاس در دست ساخت است.

این سریال پیش درآمد، یک سریال جاسوسی، دلهره‌آور و هیجان‌انگیز خواهد بود که تمرکز آن روی مأموریت‌های جاسوسی بسیار خطرناک برای بازگرداندن امید به کهکشان است که سال‌ها است که امپراطوری سراسر آن را فرا گرفته و شورشیان در حال مبارزه با آن هستند. همچنین سریال Obi-Wan Kenobi (اوبی وان کنوبی) با بازی ایوان مک گرگور، سومین سریال دنیای جنگ ستارگان است که ساخت آن تایید و اعلام شده است. 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده