نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۵۹

رایان رینولدز ستاره فیلم کمدی تازه یونیورسال خواهد بود

رایان رینولدز نقش اصلی فیلم کمدی خانوادگی Everyday Parenting Tips را ایفا می‌کند که براساس داستانی کوتاه از سایمون ریچ ساخته می‌شود.

رایان رینولدز، بازیگر فیلم‌های Six Underground (شش زیرزمینی) و Deadpool (ددپول) نقش اصلی فیلم کمدی خانوادگی تازه‌ی شرکت یونیورسال را ایفا می‌کند که پل کینگ، کارگردان فیلم‌های بسیار محبوب Paddington (پدینگتون) روی صندلی کارگردانی آن تکیه زده است. این فیلم براساس داستان کوتاه Everyday Parenting Tips (نصایح روزمره‌ی والدین) از سایمون ریچ ساخته می‌شود که در هفته‌نامه‌ی ادبی نیویورکر به چاپ رسیده است و فیل لرد و کریستوفر میلر نیز به موجب قرارداد «نخستین نگاه» خود با شرکت یونیورسال وظیفه‌ی تولید آن را برعهده دارند. در فیلم Everyday Parenting Tips رایان رینولدز در نقش پدری ظاهر می‌شود که با چالش‌های روزمره‌ی خانواده دست‌وپنجه نرم می‌کند و بزرگ‌کردن بچه‌ها به‌خاطر «قیام هیولای بزرگ» بر میزان دشواری مسائل افزوده است.

رایان رینولدز، پل کینگ، فیل لرد و کریس میلر در فیلم Everyday Parenting Tips

سایمون ریچ که پیش‌تر کار نگارش فیلم‌نامه‌ی فیلم An American Pickle (خیارشوری آمریکایی) را براساس یکی دیگر از داستان‌های کوتاه هفته‌نامه‌ی نیویورکر انجام داده بود، فیلم‌نامه‌ی فیلم Everyday Parenting Tips را به رشته‌ی تحریر در می‌آورد. فیلم An American Pickle به ماجراهای هرشل گرینباوم می‌پردازد که پس از مهاجرت به آمریکا در یک خمره‌ی ترشی سقوط می‌کند و برای مدت ۱۰۰ سال در آب نمک باقی می‌ماند. در ادامه هرشل برای راه‌اندازی یک کسب‌وکار تازه به‌سراغ بن، تنها خویشاوند زنده‌ی خود می‌رود. رایان رینولدز و جورج دیوئی از شرکت ماکسیمم افورت پروداکشنز، فیل لرد، کریستوفر میلر و آدیتا سود از شرکت لُرد میلر و سایمون ریچ وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی اجرایی فیلم «نصایح روزمره‌ی والدین» را برعهده دارند و سارا اسکات به نمایندگی از شرکت یونیورسال بر آن نظارت خواهد کرد.

برخی از پُرمشغله‌ترین چهره‌های هالیوودی در پروژه‌ی ساخت فیلم Everyday Parenting Tips دخیل هستند. رایان رینولدز اخیراً برای نقش‌آفرینی در یک اقتباس سینمایی از بازی ویدیویی Dragon’s Lair انتخاب شد و انیمیشن The Croods 2 (غارنشینان ۲) و فیلم‌های Free Guy (مرد آزاد) و The Hitman’s Bodyguard 2 (محافظ مزدور ۲) نیز از دیگر آثاری است که در آن‌ها ایفای نقش می‌کند. فیلم «مرد آزاد» داستان یک صندوق‌دار بانک با نام گای را روایت می‌کند که کاراکتری فرعی در یک بازی ویدیویی جهان-باز تحت عنوان Free City (شهر آزاد) است و تلاش دارد تا با کمک یک آواتار مانع از تعطیلی بازی توسط سازندگانش شود. در آن سو، فیل لرد و کریس میلر نیز روی سریال رازآلود کمدی-جنایی The Afterparty (اَفترپارتی) برای شرکت اپل، فیلم فضایی Project Hail Mary (پروژه‌ی هیل مری) با نقش‌آفرینی رایان گاسلینگ و انیمیشن سریالی کمدی-بزرگسالانه‌ی Hoops (حلقه‌ها) شبکه‌ی نتفلیکس کار می‌کنند.


منبع THR Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده