نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۳۱

مذاکره تام هنکس برای بازی در نقش پدر ژپتو در فیلم Pinocchio

والت دیزنی باری دیگر مذاکرات خود با تام هنکس برای بازی در نقش پدر ژپتو در فیلم Pinocchio را آغاز کرده است.

پس از ساخت بازسازی‌های لایو اکشن موفق از جمله فیلم Aladdin (علاالدین) و فیلم The Lion King (شیر شاه)، حالا شرکت والت دیزنی به سراغ ساخت فیلم Pinocchio (پینوکیو) رفته است که رابرت زمکیس، کارگردان فیلم‌های تحسین شده‌ای چون سه‌گانه فیلم Back to the Future (بازگشت به آینده)، فیلم Forrest Gump (فارست گامپ) و فیلم Cast Away (دورافتاده)، وظیفه کارگردانی این فیلم لایو اکشن را بر عهده خواهد داشت. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر نقش پدر ژپتو ممکن است مشخص شده باشد. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، دیزنی در حال مذاکره با تام هنکس برای بازی در نقش پدر ژپتو در فیلم پینوکیو است.

Pinocchio-Cover

فیلم Pinocchio هنوز در مراحل اولیه پیش تولید است و تا زمان شروع تولید، فاصله زیادی دارد. بااین‌حال، این برای اولین‌بار نیست که دیزنی هنکس را برای نقش ژپتو در نظر گرفته است. پیش از این زمانی‌که پل کینگ وظیفه کارگردانی فیلم پینوکیو را بر عهده داشت، دیزنی به‌دنبال استخدام هنکس برای نقش پدر ژپتو بود که درنهایت این پیشنهاد توسط هنکس رد شد. حال هنکس گزینه اول زمکیس برای این نقش نیز ظاهرا است و باتوجه‌به سابقه همکاری که یکدیگر داشته‌اند، به‌نظر می‌رسد که اینبار شانس بیشتری برای پذیرفتن پیشنهاد دیزنی توسط هنکس وجود دارد.

هنکس و زمکیس پیش از این در آثاری چون فیلم Forrest Gump، فیلم Cast Away و انیمیشن The Polar Express (قطار سریع‌السیر قطبی) با یکدیگر همکاری کرده بودند که هنکس برای بازی در فیلم Forrest Gump موفق به دریافت جایزه اسکار شده بود. کریس ویتز، نویسنده فیلم Cinderella (سیندرلا) و فیلم Rogue One: A Star Wars Story (روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان)، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Pinocchio را بر عهده دارد. 

فیلم Mulan (مولان) جدیدترین فیلم لایو اکشن دیزنی است که اکران آن به علت شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا عقب افتاده بود و اکنون قرار است در تاریخ ۴ سپتامبر (۱۴ شهریور) از سرویس استریم دیزنی پلاس منتشر شود که البته باید برای تماشا آن ۳۰ دلار نیز پرداخت شودفیلم The Witches (جادوگران)، فیلم بعدی زمکیس است که اکران این فیلم تا مدت زمان نامشخصی عقب افتاده استفیلم Greyhound (گری‌هوند) نیز جدیدترین فیلم تام هنکس بود که اخیرا از اپل تی‌وی پلاس منتشر شده و قرار است شاهد حضور وی در فیلم News of the World (اخبار جهان)، فیلم Bios (بایوس) و فیلم Elvis (الویس) نیز باشیم.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده