نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۴

تام هنکس نقش پدر ژپتو را در فیلم پینوکیو بازی می‌کند

تام هنکس در حال انجام مذاکره با کمپانی والت دیزنی برای بازی در نقش پدر ژپتو در فیلم Pinocchio است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به نظر می‌رسد که بازیگر نقش پدر ژپتو در فیلم Pinocchio (پینوکیو) مشخص شده است. طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده، تام هنکس در حال انجام مذاکره با کمپانی والت دیزنی برای بازی در نقش پدر ژپتو در این فیلم لایو اکشن است. در حال حاضر این مذاکرات مراحل اولیه خود را سپری می‌کند و این فیلم تاریخ اکران و زمان شروع فیلمبرداری ندارد و هنوز بازیگر نقش پینوکیو مشخص نشده است. پل کینگ، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم Paddington (پدینگتون) و فیلم Paddington 2 (پدینگتون ۲)، وظیفه کارگردانی فیلم پینوکیو را بر عهده خواهد داشت و اندرو میانو و کریس ویتز به‌عنوان تهیه کننده در این پروژه حضور دارند. همچنین کینگ، ویتز و سایمن فارنابی نیز در حال نوشتن فیلمنامه فیلم پینوکیو هستند.

دیزنی طی سال‌های گذشته فیلم‌های لایو اکشن موفقی چون فیلم Beauty and the Beast (دیو و دلبر) با فروش ۱.۲ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۷ و فیلم The Jungle Book (کتاب جنگل) با فروش ۹۶۶.۵ میلیون دلار را تولید و منتشر کرده و فیلم Pinocchio تنها یکی از فیلم‌های لایو اکشنی است که دیزنی قرار است طی سال‌های آینده تولید و منتشر کند. همچنین دیزنی در سال ۲۰۱۹ دارای سه فیلم لایو اکشن که اقتباسی از انیمیشن‌های قدیمی این کمپانی است، نیز خواهد بود که به ترتیب فیلم Dumbo (دامبو) برای اکران در تاریخ ۲۹ مارس ۲۰۱۹ (۹ فروردین ۱۳۹۸)، فیلم Aladdin (علاالدین) برای اکران در تاریخ ۲۴ می ۲۰۱۹ (۳ خرداد ۱۳۹۸) و فیلم The Lion King (شیر شاه) برای اکران در تاریخ ۱۹ جولای ۲۰۱۹ (۲۸ تیر ۱۳۹۸)‌ برنامه‌ریزی شده‌اند.

همچنین دیزنی در حال ساخت فیلم‌های لایو اکشن دیگری براساس انیمیشن‌های قدیمی خود از جمله فیلم Mulan (مولان) برای اکران در تاریخ ۲۷ مارس ۲۰۲۰ (۸ فروردین ۱۳۹۹)، فیلم The Little Mermaid (پری دریایی کوچولو) و فیلم Lilo & Stitch (لیلو و استیچ) هم است و برخی از این فیلم‌ها نیز مانند فیلم Lady and the Tramp (بانو و ولگرد) نیز از طریق سرویس استریم دیزنی پلاس منتشر خواهند شد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده