نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۰۰

نیا داکوستا وظیفه کارگردانی فیلم Captain Marvel 2 را بر عهده گرفت

طبق خبرهای منتشر شده، مارول استودیو با نیا داکوستا، کارگردان فیلم Candyman، برای کارگردانی فیلم Captain Marvel 2 به توافق رسیده است.

بهمن گذشته بود که ساخت دنباله فیلم Captain Marvel (کاپیتان مارول) رسما آغاز شد و مارول استودیو مگان مک‌دانل، نویسنده سریال WandaVision (وانداویژن) را برای نوشتن فیلمنامه فیلم Captain Marvel 2 (کاپیتان مارول 2) استخدام کرد و در آن زمان مشخص شد آنا بودن و رایان فلک، کارگردان‌های قسمت اول، قرار نیست برای کارگردانی دنباله فیلم کاپیتان مارول بازگردند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کارگردان فیلم Captain Marvel 2 مشخص شده است. طبق خبرهای منتشر شده، نیا داکوستا که اخیرا وظیفه کارگردانی بازسازی فیلم Candyman (کندی من) را بر عهده داشته، وظیفه کارگردانی دنباله فیلم Captain Marvel را بر عهده گرفته است.

بری لارسون در لباس کاپیتان مارول در فیلم Captain Marvel

فیلم Captain Marvel در اسفند سال ۹۷ ‌روی پرد‌ه‌های سینما رفت و موفق شد بیش از ۱.۱۲۸ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش کند که این فروش شامل فروش بیش از ۴۲۶.۸ میلیون دلار در آمریکای شمالی و بیش از ۷۰۱.۴ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود. در حال حاضر اطلاعاتی از داستان و اتفاقات فیلم Captain Marvel 2 در دسترس نیست، اما برخلاف قسمت اول که در دهه ۹۰ میلادی جریان داشت، دنباله فیلم Captain Marvel قرار است در زمان حال جریان داشته باشد و بار دیگر تمرکز آن روی داستان کارول دانورز خواهد بود که در این فیلم بری لارسون بار دیگر نقش این شخصیت را بر عهده خواهد داشت. 

انتظار می‌رود که مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Captain Marvel 2 در طول سال ۲۰۲۱ انجام شود. در حال حاضر حضور یا بازگشت بازیگر دیگری در دنباله فیلم Captain Marvel تایید نشده است، اما انتظار می‌رود به‌زودی اطلاعات بیشتری از این فیلم منتشر شود. داکوستا پیش از این وظیفه کارگردانی فیلم Little Woods (لیتل وودز) را نیز بر عهده داشته بود که این فیلم توانست نظر مثبت منتقدان را جلب کند. 

فیلم Captain Marvel 2 برای اکران در تاریخ ۸ ژوئیه ۲۰۲۲ (۱۷ تیر ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است. 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده