نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۱

ساخت فیلم Captain Marvel 2 رسما آغاز شد؛ انتشار اولین اطلاعات

مارول استودیو با استخدام نویسنده، ساخت فیلم Captain Marvel 2 را رسما آغاز کرده که در آن شاهد بازگشت کارگردان‌های قسمت اول نخواهیم بود.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ساخت دنباله فیلم Captain Marvel (کاپیتان مارول) رسما آغاز شده است. طبق خبری که هالیوودریپورتر منتشر کرده، مارول استودیو رسما مراحل ساخت این فیلم را آغاز کرده و طبق گفته THR، این استودیو در اولین قدم مگان مک‌دانل، نویسنده سریال WandaVision (وانداویژن) را برای نوشتن فیلمنامه فیلم Captain Marvel 2 (کاپیتان مارول 2) استخدام کرده است. همچنین انتظار می‌رود که آنا بودن و رایان فلک، کارگردان‌های قسمت اول، برای کارگردانی دنباله آن باز نگردند و مارول به‌دنبال استخدام یک کارگردان جدید برای دنباله فیلم کاپیتان مارول است که اولویت آن‌ها استخدام یک کارگردان زن خواهد بود. بااین حال، بودن و فلک ممکن است برای کارگردانی یک سریال مارول که قرار است از سرویس استریم دیزنی پلاس منتشر شود، بازگردند که در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دسترس نیست.

در حال حاضر اطلاعاتی از داستان و اتفاقات فیلم Captain Marvel 2 در دسترس نیست، اما برخلاف قسمت اول که در دهه ۹۰ میلادی جریان داشت، دنباله فیلم Captain Marvel قرار است در زمان حال جریان داشته باشد و بار دیگر تمرکز آن روی داستان کارول دانورز خواهد بود که در این فیلم بری لارسون بار دیگر نقش این شخصیت را بر عهده خواهد داشت. همچنین انتظار می‌رود که فیلم Captain Marvel 2 در سال ۲۰۲۲ اکران شود که این تاریخ هنوز قطعی نیست و درواقع تاریخ هدف برای اکران فیلم است و انتظار می‌رود که مراحل فیلم‌برداری این فیلم نیز در طول سال ۲۰۲۱ انجام شود. در حال حاضر مارول در حال بررسی و مذاکره با چندین گزینه برای کارگردانی این فیلم است که انتظار می‌رود طی ماه‌های آینده اطلاعات بیشتری منتشر شود. 

فیلم Captain Marvel در اسفند سال گذشته به‌روی پرد‌ه‌های سینما رفت و موفق شد بیش از ۱.۱۲۸ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش کند که این فروش شامل فروش بیش از ۴۲۶.۸ میلیون دلار در آمریکای شمالی و بیش از ۷۰۱.۴ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده