نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۰۱

ایمی آدامز ستاره سریال Kings of America خواهد بود

ایمی آدامز یکی از نقش‌های اصلی سریال درام Kings of America را ایفا می‌کند که آدام مک‌کی وظیفه‌ی کارگردانی نخستین اپیزود آن را برعهده دارد.

مطابق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه‌ی نتفلیکس اعلام کرد که سفارش ساخت یک سریال درام کوتاه با نام Kings of America (سلاطین آمریکا) را به آدام مک‌کی، کارگردان برنده‌ی جایزه‌ی اسکار برای فیلم The Big Short (رکود بزرگ) داده است که ایمی آدامز، بازیگر نامزد ۶ جایزه‌ی اسکار، در نقش یکی از سه کاراکتر زن اصلی آن ظاهر می‌شود. این پروژه همکاری دیگری را برای آدام مک‌کی و ایمی آدامز رقم می‌زند که پیش از این در فیلم‌های Talladega Nights: The Ballad of Ricky Bobby (شب‌های تالادگا: افسانه‌ی ریکی بابی) و Vice (معاون) همکاری داشتند.

این اطلاعیه پس از گزارش تازه‌ی روز گذشته مبنی‌بر مذاکره‌ی نهایی شبکه‌ی نتفلیکس برای تصاحب امتیاز پخش جهانی فیلم Woman in the Window (زنی پشت پنجره) به کارگردانی جو رایت منتشر شد که در ابتدا شرکت فاکس قرن بیستم مسئول توزیع آن بود. این فیلم روان‌شناختی مهیج که ایمی آدامز، جولیان مور، گری اولدمن، آنتونی مکی، وایت راسل، جنیفر جیسن لی، برایان تایری هنری، لایزا کولن زایس و تریسی لتس را در گروه بازیگرانش دارد، براساس رمانی با همین نام از ای. جی. فین ساخته شده است که از پُرفروش‌ترین کتاب‌های سال ۲۰۱۸ به‌شمار می‌آید. فیلم «زنی پشت پنجره» برای اکران در تاریخ ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ (۱۵ مِه ۲۰۲۰) برنامه‌ریزی شده بود، اما شیوع ویروس کرونا باعث تأخیر در اکرانش شد و درحال‌حاضر مشخص نیست که نهایتاً چه زمانی شاهد نمایش آن خواهیم بود.

آدام مک‌کی، کارگردان فیلم Vice

سریال Kings of America ماجراهای سه زن توانا را دنبال می‌کند که زندگی آن‌ها به‌شکل جدایی‌ناپذیری با بزرگ‌ترین شرکت دنیا گره خورده است؛ یک خانم وارث وال‌مارت، یک خانم مدیر خودرای و یک خانم تبلیغ‌کننده‌ و متصدی فروش باسابقه که شهامت مبارزه با این غول خرده‌فروشی را در بزرگ‌ترین شکایت گروهی تاریخِ ایالات متحده‌ی آمریکا پیدا می‌کنند. جس کیمبل لزلی وظیفه‌ی نگارش فیلم‌نامه و خلق سریال «سلاطین آمریکا» را برعهده دارد و آدام مک‌کی علاوه‌بر کارگردانی نخستین اپیزود، به‌عنوان تهیه‌کننده‌ی اجرایی آن فعالیت می‌کند. استیسی اونیل از طرف شرکت باند گروپ اینترتینمنت، بتسی کاک از طرف شرکت هایپرجکت اینداستریز، ایمی آدامز، جس کیمبل لزلی و برانسان گرین تهیه‌کنندگان سریال خواهند بود و دایانا سان، تهیه‌کننده‌ی نامزد جایزه‌ی اِمی، به‌عنوان شورانر آن فعالیت می‌کند.

ایمی آدامز بیشتر برای نقش‌های تحسین‌شده‌ی خود در فیلم‌های برنده‌ی جایزه‌ی The Fighter (مشت‌زن)، Her (او)، The Master (استاد)، American Hustle (حقه‌بازی آمریکایی)، Arrival (ورود)، Nocturnal Animals (حیوانات شب‌زی) و Vice (معاون) شناخته می‌شود. این هنرپیشه‌ی آمریکایی در مینی‌سریال Sharp Objects (چیزهای تیز) شبکه‌ی HBO نیز نقش‌آفرینی کرده است که درواقع نخستین مجموعه‌ی تلویزیونی برجسته‌ی او به‌حساب می‌آید و برای آن جایزه‌ی «بهترین بازیگر نقش اول زن در یک مینی‌سریال» را در مراسم گلدن گلوب دریافت کرد. در کارنامه‌ی آدام مک‌کی نیز کارگردانی فیلم‌‌هایی نظیر Anchorman 2: The Legend Continues (گوینده ۲: افسانه ادامه دارد)، The Other Guys (اون‌یکی‌ها)، Step Brothers (برادران ناتنی) و Vice دیده می‌شود.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده