نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۳۱

نتفلیکس در آستانه خرید حق پخش فیلم The Woman in the Window با بازی ایمی آدامز

نتفلیکس در حال انجام مذاکرات نهایی با استودیوی قرن بیستم برای خرید حق پخش فیلم The Woman in the Window با بازی ایمی آدامز است.

فیلم The Woman in the Window (زنی پشت پنجره) یکی از قربانیان شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا بود که والت دیزنی اعلام کرد این فیلم دیگر قرار نیست در تاریخ ۱۵ می ۲۰۲۰ (۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹) اکران شود و اکران آن تا مدت زمان نامشخصی عقب افتاد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این فیلم ممکن است دیگر در سینماها نمایش داده نشود. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، شبکه نت فلیکس در حال انجام مذاکرات نهایی با استودیوی قرن بیستم برای خرید حق پخش فیلم The Woman in the Window است که پیش از این اکران آن به علت نمایش آزمایشی که با واکنش‌های منفی مواجه شده بود و همچنین همه‌گیری ویروس کرونا، چندبار با تأخیر مواجه شده است.

فیلم The Woman in the Window

فیلم The Woman in the Window پیش از این قرار بود در پاییز سال گذشته اکران شود و سپس اکران آن تا بهار امسال عقب افتاد. نمایش آزمایشی فیلم «زنی پشت پنجره» که درواقع آخرین فیلم تولید شده توسط فاکس 2000 است، با بازخورد ضعیفی مواجه شده و بسیاری از کسانی که فیلم را تماشا کرده‌اند،‌ گفته‌اند که بخش سوم فیلم گیج کننده و بیش از حد مبهم بوده است. در هر حال مشخص نیست که بخش سوم فیلم درنهایت بازنویسی و دوباره فیلم‌برداری شده یا درنهایت همان نسخه اصلی فیلم قرار است منتشر شود.

نتفلیکس پیش از این حق پخش آثاری چون فیلم The Trial of the Chicago 7 (محاکمه‌ی ۷ شیکاگویی)، فیلم The Lovebirds (لاوبردز)، حق پخش خارج از آمریکا انیمیشن The SpongeBob Movie: Sponge on the Run (فیلم باب‌اسفنجی: اسفنج در حال فرار) و فیلم Enola Holmes (انولا هولمز) را خریداری کرده بود و گفته می‌شود که نتفلیکس هنوز در حال بررسی آثاری بیشتری است تا در آینده حقش پخش آن‌ها را خریداری کند و درواقع فیلم The Woman in the Window جدیدترین اثری است که نتفلیکس در آستانه دریافت حق پخش آن است که البته هنوز این موضوع قطعی نشده است.

فیلم The Woman in the Window به کارگردانی جو رایت، داستانی زنی با بیماری آگورافوبیا را دنبال می‌کند که از مکان‌های باز ترس دارد و به همین دلیل به‌تنهایی در نیویورک در حال زندگی است. در ادامه او شروع به جاسوسی از همسایگان خود می‌کند و متوجه رفتار خشونت‌آمیز همسایه خود می‌شود. ایمی آدامز، جولیان مور، وایت راسل، گری اولدمن، برایان تایری هنری، آنتونی مکی و ماریا بوزمن، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Woman in the Window حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

آدامز در همکاری دیگر خود با نتفلیکس در فیلم Hillbilly Elegy (مرثیه هیل‌بیلی) به‌کارگردانی ران هاوارد نیز حضور داشته که این فیلم قرار است اواخر سال جاری میلادی منتشر شود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده