نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۳۱

تصاویر جدید دنباله‌های Avatar به یک وسیله نقلیه زیر آبی اشاره می‌کند

تصاویر مفهومی جدیدی از دنباله‌های فیلم آواتار منتشر شده که در این تصاویر شاهد یک وسیله نقلیه جدید هستیم که ظاهرا ترکیبی از ربات و زیر دریایی است.

مدتی می‌شود که مراحل فیلم‌برداری و تولید دنباله‌های فیلم Avatar (آواتار) در نیوزیلند از سر گرفته شده است، اما اکران این فیلم‌ها نیز با تأخیر مواجه شده تا شاهد تأخیر دیگری برای این فیلم‌ها باشیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، از وسیله نقلیه جدید این فیلم های علمی تخیلی رونمایی شده است. به‌تازگی صفحه رسمی آواتار در توییتر دو تصویر مفهومی را منتشر کرده که این تصاویر از یک وسیله نقلیه جدید برای دنباله‌های فیلم Avatar رونمایی می‌کند. این وسیله نقلیه ظاهرا ترکیبی از زیر دریایی و ربات است و برای استفاده در مناطق زیر آبی طراحی شده است. شما در ادامه می‌توانید این دو تصویر را مشاهده کنید:

حالت رباتی مانند وسیله نقلیه جدید دنباله‌های فیلم Avatar / آواتار

حالت زیر دریایی مانند وسیله نقلیه جدید دنباله‌های فیلم Avatar / آواتار

 این وسیله نقلیه The Crabsuit نام دارد که یک وسیله چند منظوره با هدایت انسان در زیر آب است و یکی از چندین وسیله نقلیه جدیدی است که برای دنباله‌های فیلم Avatar طراحی شده است. پیش از این نیز تصاویری از پشت صحنه فیلم‌برداری صحنه‌های زیر آب دنباله‌های فیلم آواتار منتشر شده بود. وظیفه کارگردانی تمامی قسمت‌های جدید فیلم Avatar بر عهده جیمز کامرون خواهد بود. علاوه‌‌بر کارگردانی، کامرون به‌همراه جاش فریدمن، ریک جافا، آماندا سیلور و شین سالرنو، وظیفه نوشتن هر چهار دنباله فیلم آواتار را نیز بر عهده دارند. 

سام ورتینگتن، زویی سالدانا، کیت وینسلت، استفن لانگ، سیگورنی ویور، سی.سی.اچ. پاوندر، کلیف کرتیس، دیلیپ رائو، ژول دیوید مور، مت جرالد، اونا چاپلین، جیمی فلاترز، بریتین دالتون، ترینیتی بلیس، بیلی باس، فیلیپ گلجو، دوئن ایوانز جونیور، برندان کاول، وین دیزل، میشل یئو، جامین کلمنت و جک چمپیون، دیگر بازیگرانی هستند که در چهار دنباله فیلم Avatar حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. 

فیلم Avatar 2 (آواتار 2) در تاریخ ۱۶ دسامبر ۲۰۲۲ (۲۵ آذر ۱۴۰۱)، فیلم Avatar 3 (آواتار 3) در تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۲۴ (۳۰ آذر ۱۴۰۳)، فیلم Avatar 4 (آواتار 4) در تاریخ ۱۸ دسامبر ۲۰۲۶ (۲۷ آذر ۱۴۰۵) و فیلم Avatar 5 (آواتار 5) در تاریخ ۲۲ دسامبر ۲۰۲۸ (۲ دی ۱۴۰۷)، ‌روی پرده‌های سینما خواهند رفت. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده