نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۵۹

سریال Money Heist برای فصل پنجم و پایانی تمدید شد

نتفلیکس امروز از تمدید سریال Money Heist برای فصل پنجم خبر داد و همچنین اعلام کرد که فصل پنجم این سریال قرار است فصل پایانی آن باشد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه نت فلیکس از تمدید یکی از محبوب‌ترین سریال‌های خود برای یک فصل دیگر خبر داده که قرار است فصل پایانی آن نیز باشد. نتفلیکس امروز از تمدید سریال Money Heist (سرقت پول) که با نام La Casa De Papel نیز شناخته می‌شود، برای فصل پنجم و پایانی خبر داد. فصل پنجم این سریال قرار است در ۱۰ قسمت تولید و از Netflix منتشر شود. پیش از این فصل چهارم سریال سرقت پول که در ۸ قسمت تولید شده، در فروردین ماه امسال منتشر شده بود و توانست به پر بیننده‌ترین سریال‌ شبکه نتفلیکس در سال ۲۰۲۰ تبدیل شود.

الکس پینا، خالق سریال Money Heist به EW گفت: «ما مثل یک بازی شطرنج و با یک استراتژی عقلانی به سمت یک استراتژی جنگی حرکت می‌کنیم که نتیجه آن حمله و برخورد است». پینا در ادامه وعده داد که فصل پنجم سریال سرقت پول قرار است شامل حماسی‌ترین و اکشن‌ترین بخش‌های تاریخ این سریال باشد که در مورد آن بسیار هیجان زده است. مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل پایانی سریال Money Heist از دوشنبه هفته آینده در دانمارک آغاز خواهد شد و در ادامه تولید سریال در پرتقال و اسپانیا ادامه خواهد یافت.

همچنین نتفلکیس از اضافه شدن میگل آنخل سیلوستره با سابقه بازی در سریال Sense8 (سنس۸) و سریال Narcos (نارکس) به‌همراه پاتریک کریادو، بازیگر سریال Unauthorized Living، به جمع بازیگران فصل پنجم سریال Money Heist خبر داده است، اما اطلاعاتی از نقش این دو بازیگر در فصل پایانی این سریال که در ایران با نام «خانه کاغذی» نیز شناخته می‌شود،‌ در دسترس نیست. همچنین نتفلیکس تصویری تبلیغاتی برای تایید ساخت فصل پایانی سریال سرقت پول نیز منتشر کرده که شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

سقوط نقاب پروفسور در فصل پنجم سریال Money Heist


منبع TVLine
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده